UA : Робота викладена на 91 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Мета дослідження – розробити та емпірично перевірити ефективність запровадження інноваційних технологій у навчальний процес початкової школи. Об’єктом дослідження виступає освітній процес у початковій школі. Предметом дослідження є модель уроку «Я досліджую світ» із запровадженням інноваційних технологій. У кваліфікаційній роботі розроблено та емпірично перевірено ефективність запровадження інноваційних технологій у освітній процес Нової української школи; обгрунтовано поняття «інновація» та місце інновацій в навчально-виховному дискурсі; охарактеризовано особливості, різновиди, та зміст інноваційних технологій в освітньому процесі початкової школи; з’ясовано педагогічний потенціал використання інноваційних педагогічних технологій та її роль у формуванні громадянської компетентності молодших школярів; досліджено рівень сформованості громадянської компетентності молодших школярів; продемонстровано модель та структуру сучасного уроку з використанням інноваційних технологій.
EN : The work is presented on 91 pages of printed text. The list of references includes 67 sources. The purpose of the research is to develop and empirically verify the effectiveness of introducing innovative technologies into the educational process of primary school. The object of research is the educational process in primary school. The subject of the study is the model of the lesson "I explore the world" with the introduction of innovative technologies. In the qualification work, the effectiveness of the introduction of innovative technologies into the educational process of the New Ukrainian School was developed and empirically verified; the concept of "innovation" and the place of innovations in educational and educational discourse are substantiated; features, types, and content of innovative technologies in the educational process of primary school are characterized; the pedagogical potential of the use of innovative pedagogical technologies and its role in the formation of civic competence of younger schoolchildren has been clarified; the level of formation of civic competence of younger schoolchildren was investigated; the model and structure of a modern lesson using innovative technologies are demonstrated.