Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шептун, Катерина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-07T09:49:08Z | |
dc.date.available | 2024-01-07T09:49:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18060 | |
dc.description | Шептун К. О. Гра як засіб формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 57 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 57 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 32 джерел. Метою даного дослідження євивчення та аналіз впливу гри на формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи. Об’єктдослідження: процесформуванняпозитивноїмотивації до навчанняучнівпочатковоїшколи. Предмет дослідження: система ігор з формуваннямотивації до навчанняучнівпочатковоїшколи. У кваліфікаційній роботі проаналізувано науково-методичну літературу із застосвання ігрових технологій на уроках початкової школи; виявлено чинники впливу на формування позитивної мотивації учіння; розглянуто вплив ігрових прийомів на результативність навчальних навичок молодших школярів; розроблено власні ігрові методики для початкової школи. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 57 pages of printed text. The list of references includes 32 sources. The purpose of this study is to study and analyze the impact of the game on the formation of positive motivation for learning in elementary school students. Research object: the process of formation of positive motivation for learning among elementary school students. The subject of the study: a system of games for the formation of motivation for learning in primary school students. The qualification work analyzed the scientific and methodological literature on the application of game technologies in primary school lessons; factors affecting the formation of positive learning motivation were identified; the influence of game techniques on the effectiveness of educational skills of younger schoolchildren is considered; developed own game methods for primary school. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | гра | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | game | uk |
dc.subject | primary | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | learning | uk |
dc.title | Гра як засіб формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |