Інституційний репозитарій ЗНУ

Гра як засіб формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шептун, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-07T09:49:08Z
dc.date.available 2024-01-07T09:49:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18060
dc.description Шептун К. О. Гра як засіб формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 57 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 57 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 32 джерел. Метою даного дослідження євивчення та аналіз впливу гри на формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи. Об’єктдослідження: процесформуванняпозитивноїмотивації до навчанняучнівпочатковоїшколи. Предмет дослідження: система ігор з формуваннямотивації до навчанняучнівпочатковоїшколи. У кваліфікаційній роботі проаналізувано науково-методичну літературу із застосвання ігрових технологій на уроках початкової школи; виявлено чинники впливу на формування позитивної мотивації учіння; розглянуто вплив ігрових прийомів на результативність навчальних навичок молодших школярів; розроблено власні ігрові методики для початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 57 pages of printed text. The list of references includes 32 sources. The purpose of this study is to study and analyze the impact of the game on the formation of positive motivation for learning in elementary school students. Research object: the process of formation of positive motivation for learning among elementary school students. The subject of the study: a system of games for the formation of motivation for learning in primary school students. The qualification work analyzed the scientific and methodological literature on the application of game technologies in primary school lessons; factors affecting the formation of positive learning motivation were identified; the influence of game techniques on the effectiveness of educational skills of younger schoolchildren is considered; developed own game methods for primary school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гра uk
dc.subject формування uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject навчання uk
dc.subject game uk
dc.subject primary uk
dc.subject motivation uk
dc.subject learning uk
dc.title Гра як засіб формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу