UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 57 джерел. Мета роботи: теоретично обґрунтувати методику роботи асистента вчителя з дітьми з ООП під час дистанційного навчання.
Об’єкт дослідження: процес освіти дітей з ООП під час дистанційного навчання. Предмет дослідження: методика роботи асистента вчителя з дітьми з ООП під час дистанційного навчання. У кваліфікаційній роботі обґрунтувано теоретичні основи методики роботи асистента вчителя з дітьми з ООП під час дистанційного навчання, описано метод дослідження проблеми роботи асистента вчителя з дітьми з ООП під час дистанційного навчання, запропоновано методику роботи асистента вчителя з дітьми з ООП під час дистанційного навчання.
EN : The work is presented on 60 pages of printed text. The list of references includes 57 sources. The purpose of the work: to theoretically substantiate the methodology of the teacher's assistant's work with children with special needs during distance learning.
The object of the study: the process of education of children with special needs during distance learning. The subject of the study: the method of work of a teacher's assistant with children with SEN during distance learning. The qualification work substantiates the theoretical foundations of the teacher's assistant's method of working with children with SEN during distance learning, describes the method of researching the problem of the teacher's assistant's work with children with SEN during distance learning, and proposes the method of the teacher's assistant's work with children with SEN during distance learning.