UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Мета дослідження: – теоретично обґрунтувати засади впровадження ранкових зустрічей в освітній процес початкової школи та визначити педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів початкових класів до проведення ранкових зустрічей. Об’єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх вчителів початкових класів. Предмет дослідження - педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів початкових класів до проведення ранкових зустрічей. У кваліфікаційній роботі визначено особливості підготовки майбутніх вчителів в контексті реформування початкової освіти; обґрунтовано роль ранкової зустрічі в освітній системі Нової української школи; проаналізовано особливості проведення ранкової зустрічі в початковій школі; запропоновано методику вивчення розуміння майбутніми педагогами важливості ранкових зустрічей в початковій школі; обґрунтувано педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів початкових класів до проведення ранкових зустрічей.
EN : The work is presented on 53 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. The purpose of the study: - to theoretically substantiate the principles of introducing morning meetings into the educational process of primary school and to determine the pedagogical conditions for the preparation of future primary school teachers for holding morning meetings. The object of the research is the professional training of future primary school teachers. The subject of the study is the pedagogical conditions for the preparation of future primary school teachers for morning meetings. In the qualification work, the peculiarities of the training of future teachers in the context of reforming primary education are defined; the role of the morning meeting in the educational system of the New Ukrainian School is substantiated; the features of the morning meeting in the elementary school were analyzed; the method of studying the future teachers' understanding of the importance of morning meetings in primary school is proposed; the pedagogical conditions for the preparation of future primary school teachers for holding morning meetings are substantiated.