UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 39 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити методику формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови. Об’єкт дослідження: процес формування комунікативної компетентності молодших школярів. Предмет дослідження: форми та методи формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність понять «комунікація», «комунікативні уміння», «комунікативна компетентність», психолого-педагогічні особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів, вимоги до формування комунікативної компетентності молодших школярів у нормативних документах, можливості використання інтерактивних форм та методів навчання для формування комунікативної компетентності учнів початкової школи у процесі навчання української мови, методика впровадження компетентнісно орієнтованих завдання в систему початкового курсу української мови з метою формування комунікативної компетентності молодших школярів.
EN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 39 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop a methodology for the formation of communicative competence of younger schoolchildren in the process of learning the Ukrainian language. Object of research: the process of formation of communicative competence of junior high school students. The subject of the study: forms and methods of forming the communicative competence of younger schoolchildren in the process of learning the Ukrainian language. The qualification work analyzed the essence of the concepts "communication", "communicative skills", "communicative competence", psychological and pedagogical features of the formation of the communicative competence of younger schoolchildren, requirements for the formation of communicative competence of younger schoolchildren in normative documents, the possibility of using interactive forms and methods of education for the formation communicative competence of primary school students in the process of learning the Ukrainian language, the method of introducing competence-oriented tasks into the system of the primary course of the Ukrainian language with the aim of forming the communicative competence of younger schoolchildren.