Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Першина, Дар’я Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-01-07T10:06:17Z
dc.date.available 2024-01-07T10:06:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18068
dc.description Першина Д. Д. Використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 52 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 47 джерел. Мета дослідження – довести ефективність використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. Об’єкт дослідження – використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи. Предмет дослідження – сутність ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи у процесі вивчення математики. У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз стосовно використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи, виявлено переваги використання ігрових технологій у навчанні та взаємозв’язок ігор з навчанням; вивчено досвід використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи; проведено експериментальне дослідження ефективності використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи; виявлено ефективні ігрові педагогічні технології у початковій школі; висвітлено сутність ігрових технологій у навчанні. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 52 pages of printed text. The list of references includes 47 sources. The purpose of the research is to prove the effectiveness of using game technologies in the educational process of primary school. The object of research is the use of game technologies in the educational process of a modern primary school. The subject of the research is the essence of game technologies in the educational process of elementary school in the process of learning mathematics. In the qualification work, a theoretical analysis of the use of game technologies in the educational process of a modern primary school was carried out, the advantages of using game technologies in education and the relationship between games and learning were revealed; the experience of using game technologies in the educational process of primary school was studied; an experimental study of the effectiveness of the use of game technologies in the educational process of primary school was conducted; effective game-pedagogical technologies in primary school were revealed; the essence of game technologies in education is highlighted. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject ігрові технології uk
dc.subject дидактичні ігри uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.subject educational process uk
dc.subject game technologies uk
dc.subject didactic games uk
dc.title Використання ігрових технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу