UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 56 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити модель
формування проєктної компетентності майбутніх учителів початкової школи в
процесі професійної підготовки.
Об’єкт дослідження: процес формування проєктної компетентності
майбутніх учителів початкової школи.
Предмет дослідження: модель формування проєктної компетентності
майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. У кваліфікаційній роботі проаналізувано сутність та структуру проєктної
компетентності майбутніх учителів початкової школи; розглянуто особливості
формування проєктної компетентності майбутніх учителів початкової школи в
процесі професійної підготовки; розроблено та обґрунтовано модель формування
проєктної компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначено та
охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості проєктної
компетентності майбутніх учителів початкової школи; створено програму
формування проєктної компетентності майбутніх учителів початкової школи в
процесі професійної підготовки.
EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of references includes 56 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop a model
formation of project competence of future primary school teachers in
process of professional training.
Object of research: the process of forming project competence
future primary school teachers.
The subject of the research: the model of the formation of project competence
future primary school teachers in the process of professional training. The qualification work analyzed the essence and structure of the project
competencies of future primary school teachers; features are considered
formation of project competence of future primary school teachers in
professional training process; the formation model was developed and substantiated
project competence of future primary school teachers; defined and
the criteria, indicators and levels of project formation are characterized
competencies of future primary school teachers; the program has been created
formation of project competence of future primary school teachers in
process of professional training.