dc.contributor.author |
Угрюмова, Каріна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-07T10:33:42Z |
|
dc.date.available |
2024-01-07T10:33:42Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18081 |
|
dc.description |
Угрюмова К. М. Дидактичні засади структурування гуманітарної освіти майбутніх учителів початкових класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 56 сторінкахдрукованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження – на основі наукового аналізу розробити й теоретично обґрунтувати теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень в умовах ступеневої освіти.
Об’єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти.
Предмет дослідження – теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень. У кваліфікаційній роботі визначено системний аналіз сутності та наукових засад гуманітарної підготовки особистості; узагальнення основних теоретичних засад становлення гуманітарної освіти у педагогічній науці; сучасний погляд на систему гуманітарної підготовки майбутніх учителів початкових класів; дослідження актуальних проблем гуманітарної освіти здобувачів у процесі інноваційної підготовки; узагальнення основних тенденцій розвитку гуманітарного компонента підготовки майбутніх учителів початкових класів; організація та методика дослідження; аналіз та узагальнення результатів дослідження. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 56 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study is to develop and theoretically substantiate the theoretical and methodological principles of training future primary school teachers to conduct pedagogical research in the conditions of graduate education based on scientific analysis.
The object of the research is the professional training of future primary school teachers in the conditions of graduate education.
The subject of the study is the theoretical and methodological principles of training future primary school teachers to conduct pedagogical research. In the qualification work, a systematic analysis of the essence and scientific foundations of humanitarian training of the individual is defined; generalization of the main theoretical foundations of the development of humanitarian education in pedagogical science; a modern view of the humanitarian training system for future primary school teachers; research of actual problems of humanitarian education of applicants in the process of innovative training; generalization of the main trends in the development of the humanitarian component of the training of future primary school teachers; organization and research methodology; analysis and generalization of research results. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
дидактичні технології |
uk |
dc.subject |
освітній процес |
uk |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk |
dc.subject |
підготовка майбутніх вчителів |
uk |
dc.subject |
didactic technologies |
uk |
dc.subject |
educational process |
uk |
dc.subject |
pedagogical technologies |
uk |
dc.subject |
training of future teachers |
uk |
dc.title |
Дидактичні засади структурування гуманітарної освіти майбутніх учителів початкових класів |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |