Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозв'язок рівня тривожності та мотивації навчання студентів під час воєнного стану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хорошун, Вікторія Василівна
dc.date.accessioned 2024-01-07T11:00:34Z
dc.date.available 2024-01-07T11:00:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18093
dc.description Хорошун В. В. Взаємозв'язок рівня тривожності та мотивації навчання студентів під час воєнного стану : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Губа. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 49 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 49 сторінках друкованого тексту, 2 таблиці, 4 рисунки, 4 додатки. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження – мотивація до навчання студентів під час воєнного стану. Воєнний стан, в якому перебуває наша країна з 24 лютого 2022 року, до того пандемія COVID-19 змінили темп та ритм життя у всіх сферах, у тому числі і в освітній. Це спонукало заклади вищої освіти відповідно до урядових розпоряджень перевести освітній процес на дистанційну форму, що уможливило забезпечити принцип безперервної освіти і здатність задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві в умовах сьогодення. Це, у свою чергу, кардинально змінило спосіб та умови отримання знань студентами. Такі істотні зміни у життя студентів неодмінно вплинули на стан їх психічного здоров’я. Постійне перебування у ситуації невизначеності провокують виникнення емоційного дисбалансу, страхів, тривожності та негативно впливають на мотивацію до навчання. Практичне значення у тому, що було проведено психодіагностичні методики, які виявили взаємозв'язок рівня тривожності та мотивації навчання студентів під час воєнного стану. Надано рекомендації щодо стабілізації стану тривожності студентів та підвищення мотивацію до навчання під час воєнного стану. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 49 pages of printed text, 2 tables, 4 figures, 4 appendices. The list of references includes 67 sources. The object of the study is student motivation to study during martial law. The state of war in which our country has been since February 24, 2022, before the COVID-19 pandemic changed the pace and rhythm of life in all areas, including education. This prompted institutions of higher education, in accordance with government orders, to transfer the educational process to a distance form, which made it possible to ensure the principle of continuous education and the ability to meet the ever-growing demand for knowledge in the information society in today's conditions. This, in turn, radically changed the way and conditions for students to acquire knowledge. Such significant changes in the lives of students inevitably affected the state of their mental health. Constant stay in a situation of uncertainty provokes the emergence of emotional imbalance, fears, anxiety and negatively affects the motivation to study. The practical significance is that psychodiagnostic methods were carried out, which revealed the relationship between the level of anxiety and the motivation of students to study during martial law. Recommendations are given to stabilize students' anxiety and increase motivation to study during martial law. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject воєнний стан uk
dc.subject навчання uk
dc.subject студенти uk
dc.subject рівень тривожності uk
dc.subject motivation uk
dc.subject martial state uk
dc.subject learning uk
dc.subject students uk
dc.subject anxiety level uk
dc.title Взаємозв'язок рівня тривожності та мотивації навчання студентів під час воєнного стану uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу