dc.contributor.author |
Ливада, Максим Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-07T17:57:36Z |
|
dc.date.available |
2024-01-07T17:57:36Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18097 |
|
dc.description |
Ливада М. І. Трансформація телевізійного виробництва в умовах появи нових медіа : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. І. Тернова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 57 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Тема магістерської роботи: Трансформація телевізійного виробництва в
умовах появи нових медіа
Обсяг основного тексту: 57 сторінок.
Кількість використаних джерел: 85
Мета дослідження – вивчити й проаналізувати сучасні трансформаційні
процеси під час виробництва аудіовізуального продукту для ефірного мовлення
на телебаченні та як на це вплинули нові медіа.
Мета роботи передбачає виконання певних завдань:
1) з’ясувати значення поняття «нові медіа» у науковому полі соціальних
комунікацій;
2) визначити головні класифікаційні ознаки нових медіа;
3) дослідити сучасні підходи у телевізійному виробництві аудіовізуального
продукту;
4) виявити спільне і відмінне у роботі традиційних і нових медіа;
5) з’ясувати трансформаційні процеси у телевізійному мовленні під час
надзвичайних ситуацій в Україні (Covid-19, повномасштабне вторгнення рф);
6) дослідити як нові медіа впливають телевізійне виробництво ефірного
контенту на телебаченні;
7) провести опитування фахівців-експертів різних ланок виробництва на
аудіовізуальних медіа та описати його результати.
Об’єктом дослідження стали українські телемовники, які беруть участь у
наповненні ефіру загальнонаціонального марафону «Єдині новини».
Предметом дослідження є аудіовізуальні матеріали та програмний
ефірний контент марафону за місяць, вплив на його формування нових медіа.
Отримані результати: окреслено головні класифікаційні ознаки нових
медіа, їх вплив на формування ефірного контенту загальнонаціональних
телевізійних мовників і його розповсюдження різними онлайн-платформами. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The Master’s paper is dedicated to the analysis of transformation of television
production in the context of the emergence of new media.
The object of the work is Ukrainian broadcasters, who participate in filling the
air of the nationwide marathon «United news» («Yedyni novyny»). The subject of the
research is the audiovisual materials and broadcast content of the marathon, its
influence on the formation of new media.
The main aim of the paper consists in studying and analyzing the modern
transformational processes during the production of an audiovisual product for
broadcasting on television and how it has been affected by new media.
It determined the accomplishment of such objectives as: 1) finding out the
meaning of the concept of «new media» in the scientific field of social
communications; 2) determining the main classification features of new media;
3) investigating modern approaches in television production of an audiovisual product;
4) identifying the common and different in the work of traditional and new media;
5) finding out the transformational processes in television broadcasting during
emergency situations in Ukraine (Covid-19, full-scale invasion of the russian
federation); 6) investigating how new media influence the television production of
broadcast content on television; 7) conducting a survey of experts of various branches
of production on audiovisual media and describe its results.
The main classification features of new media, their influence on the formation
of broadcast content of nationwide television broadcasters and its distribution by
various online platforms are outlined.
The scientific novelty of the paper lies in the studying of the new media in the
context of audiovisual content production by Ukrainian television broadcasters,
namely during emergency situations in Ukraine (Covid-19 and the full-scale invasion
of the russian federation). |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
аудіовізуальний контент |
uk |
dc.subject |
ефірне мовлення |
uk |
dc.subject |
конвергенція |
uk |
dc.subject |
медіавиробництво |
uk |
dc.subject |
комунікаційні технології |
uk |
dc.subject |
транформація |
uk |
dc.subject |
нові медіа |
uk |
dc.subject |
audiovisual content |
uk |
dc.subject |
broadcasting |
uk |
dc.subject |
convergence |
uk |
dc.subject |
media production |
uk |
dc.subject |
communication technologies |
uk |
dc.subject |
transformation |
uk |
dc.subject |
new media |
uk |
dc.title |
Трансформація телевізійного виробництва в умовах появи нових медіа |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |