UA : Тема магістерської роботи: Журналістика рішень у контексті соціальної
відповідальності медіа.
Обсяг основного тексту: 74 сторінки. Кількість використаних джерел: 112.
Мета дослідження – визначити особливості впровадження соціальних
проєктів у матеріалах журналістики рішень, представлених в українському
інформаційному просторі.
Мета роботи передбачає виконання певних завдань:
1) схарактеризувати основні підходи журналістики рішень та її
функціонування в українському медіапросторі;
2) узагальнити науково-теоретичі підходи до розуміння соціальної
відповідальності медіа і шляхи її реалізації;
3) виокремити соціальні проєкти медіа, реалізовані через
журналістику рішень;
4) з’ясувати формально-змістові особливості матеріалів журналістики
рішень.
Об’єктом дослідження: публікації українських онлайн-видань:
«Рубрика», «Бабель», «Varosh», «Divoche.media», «The Ukrainians та «Ukrainer».
Предмет дослідження: особливості реалізації соціальних проєктів медіа
за допомогою матеріалів журналістики рішень.
Отримані результати: здійснено тематичний зріз публікацій у онлайнвиданнях, які працюють з матеріалами журналістики рішень, виокремлено
соціальні проєкти медіа, реалізовані через журналістику рішень, з’ясувано
формально-змістові особливості матеріалів журналістики рішень.
EN : Decision Journalism through the Prism ofMedia Social Responsibility. The
object of the work is is the publication of Ukrainian online publications: Rubrika",
"Babel", "Varosh", "Divoche.media", "The Ukrainians" and "Ukrainer".
The main purpose of the work to determine the peculiarities of the
implementation of social projects in the materials of decision solution journalism in
the Ukrainian information space:
– characterize the main approaches of decision journalism and its functioning
in the Ukrainian media space;
– generalize scientific and theoretical approaches to understanding the social
responsibility of the media and ways of its implementation;
– to single out social media projects implemented through solution
journalism;
– find out the specifics of submitting materials.
The object of the study ublications of Ukrainian online publications:
«Rubrika», «Babel», «Varosh», «Divoche.media», «The Ukrainians» and
«Ukrainer».
The subject of the study: peculiarities of the implementation of social media
projects with the help of decision journalism materials.
Obtained results: a thematic section of publications in online publications that
reveal the concept of decision solution journalism. Publications and their genre
features in mass media were studied.