Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування поглядів на сучасні концепції походження життя на Землі із застосуванням методу «Перегорнутого уроку»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коломієць, Наталія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-01-08T12:44:48Z
dc.date.available 2024-01-08T12:44:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18125
dc.description Коломієць Н. А. Формування поглядів на сучасні концепції походження життя на Землі із застосуванням методу «Перегорнутого уроку» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 Середня освіта / наук. керівник І. О. Полякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Формування поглядів на сучасні концепції походження життя на Землі із застосуванням методу «Перегорнутого уроку»» в курсі Середня освіта (Природничі науки): 87 с., 4 рис., 4 табл., 69 джерел, 1 додаток. Об'єктом дослідження є процес вивчення природничих наук в школі. Предмет дослідження – застосування методу «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. Мета дослідження: надати характеристику та практично дослідити метод «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: 1. Визначити особливості викладанні природничих наук в школі. 2. Надати загальну характеристику методу «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. 3. Дослідити застосування методу «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. 4. Надати рекомендації із застосування методу «перегорнутого уроку» при вивченні природничих наук в школі. Методи дослідження. Дослідження базується на використанні загальнотеоретичних методів, принципів і підходів. Для виконання роботи обраний пізнавальний принцип. При написанні роботи використовується порівняльний метод та метод аналізу. Теоретичне значення одержаних результатів визначається тим, що в роботі: обґрунтовано та експериментально перевірено методику навчання курсу «Природничі науки», що базується на використані методу «перегорнутого уроку»; набули подальшого розвитку теоретико-методологічні підходи щодо організації проектної діяльності учнів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки». Практичне значення роботи полягає у розробці та впровадженні результатів дослідження у подальшій розробці уроків біології у старших класах. uk
dc.description.abstract EN : Master's thesis: «Formation of Views on Modern Concepts of the Origin of Life on Earth Using the «Flipped Class» Method in the Course of Secondary Education (Natural Sciences): 87 pages, 4 figures, 4 tables, 69 sources, 1 appendix. The object of the research is the process of studying natural sciences in school. The subject of the research is the application of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. Research goal: to provide a characterization and practical study of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. To achieve the goal, the following tasks were set: 1. Identify the features of teaching natural sciences in school. 2. Provide a general characteristic of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. 3. Investigate the application of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. 4. Provide recommendations for the application of the «Flipped Class» method in the study of natural sciences in school. Research methods: The research is based on the use of general theoretical methods, principles, and approaches. The cognitive principle is chosen for the work. Comparative method and analysis method are used in writing the thesis. The theoretical significance of the obtained results is determined by substantiating and experimentally verifying the teaching methodology for the «Natural Sciences» course based on the use of the «Flipped Class» method. The theoretical and methodological approaches to organizing project activities of students in the process of studying the integrated course «Natural Sciences» have further developed. Practical significance of the work lies in the development and implementation of research results in the further development of biology lessons in senior classes. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject перегорнутий урок uk
dc.subject практичні дослідження uk
dc.subject інформаційні ресурси uk
dc.subject системно-діяльнісний підхід uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject природничі науки uk
dc.subject інформаційно-освітнє середовище uk
dc.subject flipped class uk
dc.subject practical research uk
dc.subject information resources uk
dc.subject systemic-activity approach uk
dc.subject educational process uk
dc.subject natl sciences uk
dc.subject information-educational environment uk
dc.title Формування поглядів на сучасні концепції походження життя на Землі із застосуванням методу «Перегорнутого уроку» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу