Інституційний репозитарій ЗНУ

Різнорівневі інтегровані завдання як засіб контролю учнів з природничих наук

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оляніна, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-08T14:40:53Z
dc.date.available 2024-01-08T14:40:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18127
dc.description Оляніна О. О. Різнорівневі інтегровані завдання як засіб контролю учнів з природничих наук : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя. ЗНУ, 2023 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту, містить 5 рисунки. Список літератури включає 67 джерел, з них 12 іноземною мовою. Об'єктом дослідження є контроль знань учнів з природничих наук з використанням різнорівневих інтегрованих завдань. Предметом дослідження є методологічні основи використання різнорівневих інтегрованих завдань у контролі знань учнів з природничих. Метою дослідження є вивчення ефективності використання різнорівневих інтегрованих завдань у контролі знань учнів з природничих наук та їх впливу на пізнавальну активність і успішність учнів. Методологія дослідження комбінація дослідницьких методів: аналіз літературних джерел, теоретичний аналіз, експериментальні методи (педагогічний експеримент, анкетування) та статистичний аналіз отриманих даних. Науковою новизною дослідження є встановлення ефективності використання різнорівневих інтегрованих завдань у контролі знань учнів з природничих наук та їх впливу на пізнавальну активність і успішність учнів. Результати дослідження внесуть вагомий внесок у методологію оцінювання знань учнів та розвиток освітньої практики. uk
dc.description.abstract EN : Out on 64 pages of printed text, contains 5 tables. The bibliography includes 67 sources, of which 12 in a foreign language. The object of the study is the control of students' knowledge of natural sciences using integrated tasks of different levels. The subject of the study is the methodological basis of the use of multi-level integrated tasks in the control of students' knowledge of natural sciences. The purpose of the study is to study the effectiveness of using multi-level integrated tasks in controlling students' knowledge of natural sciences and their impact on students' cognitive activity and success. The research methodology is a combination of research methods: analysis of literary sources, theoretical analysis, experimental methods (pedagogical experiment, questionnaire) and statistical analysis of the obtained data. The scientific novelty of the study is the establishment of the effectiveness of the use of integrated tasks of different levels in the control of students' knowledge of natural sciences and their impact on the cognitive activity and success of students. The results of the research will make a significant contribution to the methodology of assessing students' knowledge and the development of educational practice. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject контроль навчальних досягненьучнів uk
dc.subject різнорівневі інтегровані завдання uk
dc.subject природничі науки uk
dc.subject monitoring of students educational achievements uk
dc.subject multi-level inegrated tasks uk
dc.subject natural sciences uk
dc.title Різнорівневі інтегровані завдання як засіб контролю учнів з природничих наук uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу