Інституційний репозитарій ЗНУ

Психофізіологічні особливості дітей середньої школи прифронтової зони Запорізької області

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скидан, Альона Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-01-09T07:36:53Z
dc.date.available 2024-01-09T07:36:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18157
dc.description Скидан А. С. Психофізіологічні особливості дітей середньої школи прифронтової зони Запорізької області : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 «Біологія» / наук. керівник О. Г. Кущ. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці та 8 рисунки. Перелік посилань включає 65 джерел. Об’єктом дослідження були психофізіологічні особливості дітей середньої школи прифронтової зони Запорізької області. Метою роботи було дослідження в динаміці психічних та емоційних станів, основних психічних процесів учнів середньої ланки закладу загальної середньої освіти у прифронтовій зоні. Методи дослідження – опитування та анкетування учнів. В результаті дослідження у дітей середнього віку, що проживають у прифронтовій зоні виявлено зниження показників основних психічних процесів. При цьому рівень стресу та рівень тривожності у переважної більшості опитуваних був підвищений. Також виявлено негативну динаміку у формуванні навичок міжособистісного спілкування та, відповідно, у процесі соціалізації підлітків в умовах воєнного стану. У кваліфікаційній роботі показано що стресові фактори прифронтової зони негативно впливають на психофізіологічні особливості дітей середньої школи та доведено необхідність корекційної та відновлювальної роботи з фахівцями. Отримані результати можуть бути використані працівниками психологічної служби закладу освіти у подальшому плануванні та проведенні корекційної та відновлювальної роботи з учнями даної категорії. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 56 pages of printed text, contains 3 tables and 8 figures. The list of references includes 65 sources. The object of the study was the psychophysiological characteristics of secondary school children in the frontline zone of Zaporizhzhia region. The purpose of the study was to investigate the dynamics of mental and emotional states, basic mental processes of secondary school students in the frontline zone. The methods of the study were surveys and questionnaires of pupils. As a result of the study, a decrease in the indicators of basic mental processes was revealed in middle-aged children living in the frontline zone. At the same time, the level of stress and anxiety in the vast majority of respondents was increased. Also, negative dynamics in the formation of interpersonal communication skills and, accordingly, in the process of socialization of adolescents under martial law were revealed. The qualification work shows that the stress factors of the frontline zone negatively affect the psychophysiological characteristics of secondary school children and proves the need for corrective and restorative work with specialists. The results obtained can be used by employees of the psychological service of an educational institution in the further planning and implementation of correctional and restorative work with students of this category. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject прифронтова зона uk
dc.subject стрес uk
dc.subject стресори uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject увага uk
dc.subject пам’ять uk
dc.subject мислення uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject frontline zone uk
dc.subject stress uk
dc.subject stressors uk
dc.subject anxiety uk
dc.subject attention uk
dc.subject memory uk
dc.subject thinking uk
dc.subject socialization uk
dc.title Психофізіологічні особливості дітей середньої школи прифронтової зони Запорізької області uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу