Інституційний репозитарій ЗНУ

Реалізація вимог інтеграції природничих знань при підготовці учнів профільної оріентації "Хімія"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-09T09:35:17Z
dc.date.available 2024-01-09T09:35:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18161
dc.description Шевченко І. О. Реалізація вимог інтеграції природничих знань при підготовці учнів профільної орієнтації "Хімія" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник О. М. Вотович Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Дана робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, містить 22 рисунки. Перелік посилань містить 75 джерел. Метою даної роботи їбуло дослідження та оцінка ефективності реалізації вимог їінтеграції природничих знань у процесі підготовки учнів їіз профільною орієнтацією "Хімія", зокрема вивчити вплив їінтегрованого підходу на якість навчання та розвиток їучнів. Об’єкт дослідження - процес інтеграції хімічних знань їв загальну складову природничої освіти. Предмет дослідження - їоцінка ефективності впровадження інтеграції природничих знань у їнавчальний процес. Наукова їновизна роботи полягає в системному аналізі та їкомплексному дослідженні процесу реалізації вимог інтеграції природничих їзнань у підготовці учнів з профільною орієнтацією "їХімія". Робота вирізняється глибоким теоретичним аналізом сучасних їпідходів до інтеграції навчання в загальноосвітній школі. Методи дослідження: теоретичні їметоди - аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та емпіричні їметоди - анкетування, бесіда. В результаті проведення дослідження їбуло виявлено, що переважна більшість учнів старших їкласів ще не до кінця розуміє сутності їта переваг інтеграційного підходу у вивченні хімії їта не до кінця сформоване уявлення про їте яким чином має відбуватися перехід від ївузьконапавлених галузей знань до загальних. Також був їрозроблений ряд рекомендацій щодо покращення процесу інтеграції їхімії з іншими природничими науками. uk
dc.description.abstract EN : This work is presented on 74 pages of printed text, contains ї22 drawings. The list of references contains ї75 sources. The aim of this work was to research and evaluate the effectiveness of the implementation of the requirements for the integration of natural science knowledge in the process of training students with a profile orientation "Chemistry", in particular to study the impact of an integrated approach on the quality of education and the development of students. The object of research is the process of integration of chemical knowledge into the general component of science education. The subject of the study is an assessment of the effectiveness of the integration of natural science knowledge into the educational process. The scientific uniqueness of the work consists in a systematic analysis and a complex study of the process of implementing the requirements of the integration of natural knowledge in the training of students with a profile orientation "Сhemistry". The work is distinguished by a deep theoretical analysis of modern approaches to the integration of learning in a secondary school. Research methods: theoretical methods - analysis, synthesis, comparison, generalization and empirical methods - questionnaires, conversation. As a result of the research, it was found that the majority of high school students do not yet fully understand the essence and advantages of the integration approach in the study of chemistry and do not have a fully formed idea of how the transition from narrowly focused fields of knowledge to general ones should take place. A number of recommendations were also developed to improve the process of integration of chemistry with other natural sciences. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject концепція uk
dc.subject інтегративний підхід uk
dc.subject природничі науки uk
dc.subject анкетування uk
dc.subject google-forms uk
dc.subject concept uk
dc.subject itegrative approach uk
dc.subject natural sciences uk
dc.subject surveing uk
dc.subject google-forms uk
dc.title Реалізація вимог інтеграції природничих знань при підготовці учнів профільної оріентації "Хімія" uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу