Інституційний репозитарій ЗНУ

Ґендерні репрезентації в іміджування бренду

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сердюкова, Поліна Юріївна
dc.date.accessioned 2024-01-09T11:47:38Z
dc.date.available 2024-01-09T11:47:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18174
dc.description Сердюкова П. Ю. Ґендерні репрезентації в іміджуванні бренду : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник О. С. Сорокіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота включає 78 сторінок, 37 позиції у списку літератури. Об’єкт наукового дослідження: іміджування бренду. Ґендерні репрезентація виступають інструментом впливу та трансляції образів, які популяризують окрім товарів та послуг цінності, стиль життя, відношення, не оминаючи тематику, пов’язану з ґендерними стереотипами, поширеними у суспільстві. Сучасними тенденціями ґендерних репрезентацій в іміджувані брендів виступають питання ґендерної рівності, подолання труднощів, ведення здорового способу життя, особистої самореалізації. Ґендерні репрезентації є культурно та соціально чутливими, відображаючи проблематику, яку члени суспільства розглядають у певний період часу як важливу та значущу. uk
dc.description.abstract EN : The work includes 78 pages, 37 items in the bibliography. Object of scientific research: brand impersonation. Gender representation acts as a tool for influencing and broadcasting images that popularize, in addition to goods and services, values, lifestyles, attitudes, without bypassing topics related to gender stereotypes prevalent in society. The issues of gender equality, overcoming difficulties, leading a healthy lifestyle, and personal self-realization are the current trends in gender representation in imitating brands. Gender representations are culturally and socially sensitive, reflecting issues that members of society view as important and significant at a given time. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ґендер uk
dc.subject репрезентація uk
dc.subject іміджування uk
dc.subject бренд uk
dc.subject gender uk
dc.subject representation uk
dc.subject impersonation uk
dc.subject brand uk
dc.title Ґендерні репрезентації в іміджування бренду uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу