Інституційний репозитарій ЗНУ

Діагностика ефективності комунікації з клієнтами у мережі торгівельних організацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оспіщев, Дмитро Сергійович
dc.date.accessioned 2024-01-09T12:23:56Z
dc.date.available 2024-01-09T12:23:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18187
dc.description Оспіщев Д. С. Діагностика ефективності комунікації з клієнтами у мережі торгівельних організацій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник Ю. О. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 98 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота включає 98 сторінок, 72 позицій у списку літератури. Об’єкт – комунікація в мережі торгівельних організацій, як соціальна система та соціальний інститут. Продуктивний, партнерський, співдружній, демократичний, спокійний та відкритий комунікативні стилі роботи з клієнтами торгівельних організацій є успішними та ефективними. Носіями їх є співробітники з високим рівнем комунікативної та професійної компетентності. Тренінги та курси підвищення кваліфікації сприяють покращенню навичок інтерактивної комунікації, адаптації до різних груп клієнтів та здійснюють значний вплив на розвиток комунікативного стилю співробітників торгівельної організації. uk
dc.description.abstract EN : The work includes 98 pages, 72 items in the bibliography. The object is communication in the network of trade organizations, as a social system and social institution. Productive, partnership, cooperative, democratic, calm and open communication styles of working with customers of trading organizations are successful and effective. They are carried by employees with a high level of communicative and professional competence. Trainings and professional development courses contribute to the improvement of interactive communication skills, adaptation to different groups of customers and have a significant impact on the development of the communication style of employees of a trading organization. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікативний стиль uk
dc.subject співробітник uk
dc.subject торгівельна організація uk
dc.subject комунікаційна компетентність uk
dc.subject клієнт uk
dc.subject communication style uk
dc.subject business organization uk
dc.subject communication competence uk
dc.subject employee uk
dc.subject client uk
dc.title Діагностика ефективності комунікації з клієнтами у мережі торгівельних організацій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу