dc.contributor.author |
Канівець, Катерина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-10T09:08:13Z |
|
dc.date.available |
2024-01-10T09:08:13Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18234 |
|
dc.description |
Канівець К. С. Підвищення ергономічних показників відеогри “Пересувний ларьок відьми: Товар поверненню не підлягає!” засобами композиційно-конструктивної побудови контенту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 022 «Дизайн» / наук. керівник Г. Ю. Чемерис. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 53 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: гейм дизайн відеоігор. Предмет дослідження: розробка концепт артів для відеогри “Пересувний ларьок відьми: Товар поверненню не підлягає”. Мета дослідження: підвищення ергономічних показників відеогри “Пересувний ларьок відьми: Товар поверненню не підлягає” засобами композиційно-конструктивної побудови контенту. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of links includes 51 sources. Object of research: video game design. Subject of research: development of concept art for the video game"Moving Witch's Stall: Non-returnable!". The purpose of the study: improving the ergonomic performance of the video game "Moving Witch's Stall: Non-returnable!" by means of compositional and constructive content construction. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
графічний дизайн |
uk |
dc.subject |
гейм дизайн відеоігор |
uk |
dc.subject |
концепт арт |
uk |
dc.subject |
graphic design |
uk |
dc.subject |
game design of video games |
uk |
dc.subject |
concept art |
uk |
dc.title |
Підвищення ергономічних показників відеогри “Пересувний ларьок відьми: Товар поверненню не підлягає!” засобами композиційно-конструктивної побудови контенту |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |