Інституційний репозитарій ЗНУ

Аналіз фізичного стану здоров’я старшокласників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гасанова, Сабіна Ібрагимівна
dc.date.accessioned 2024-01-10T10:40:54Z
dc.date.available 2024-01-10T10:40:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18256
dc.description Гасанова С. І. Аналіз фізичного стану здоров’я старшокласників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ф. Ф. Товстоп'ятко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 65 сторінок, 12 таблиць, 5 рисунки, 55 літературних джерел. Мета дослідження – діагностика фізичного здоров’я старшокласників як провідного чинника індивідуального підходу до фізичного виховання. Об’єктом дослідження є рівень фізичного здоров’я старшокласників як фактор індивідуалізації фізичного виховання. Предметом дослідження є показники фізичного здоров’я учнів 10-11 класів. Методи дослідження – теоретичний аналіз, синтез, узагальнення науково-методичної літератури, інформації в мережі Інтернет; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; методи математичної статистики. Аналіз фізичного здоров’я учнів 10-11 класів визначається як інтегральна оцінка фізичного аспекту здоров’я, включаючи структурні, функціональні, імунологічні, інгібіторні, токсичні та адаптаційні параметри організму, є необхідним для проведення грамотного та науково обґрунтованого фізичного виховання в школах, що допомагає вчителям і медичним працівникам правильно адаптувати програми фізичного виховання учнів, визначити можливі проблеми та ризики для їх здоров’я тощо. Більшість учнів 10-11 класів мають рівень фізичного здоров'я, який оцінюється нижче середнього, середній рівень здоров'я характерний для 22,6% обстежених дівчат і 25,6% юнаків. Спостерігається значне погіршення рівня фізичного здоров’я учнів 11 класу порівняно з учнями 10 класу. uk
dc.description.abstract EN : Thesis consists of 65 pages, 12 tables, 5 figures, 55 references. The purpose of the study is to diagnose the physical health of high school students as a leading factor in an individual approach to physical education. The object of the study is the level of physical health of high school students as a factor in the individualization of physical education. The subject of the study is indicators of physical health of students in grades 10-11. Research methods – theoretical analysis, synthesis, generalization of scientific and methodical literature, information on the Internet; pedagogical observation; pedagogical testing; methods of mathematical statistics. The methodical provision of physical education classes should really provide for a rational alternation of loads and rest, which is especially important in the education and development of physical qualities of students.Analysis of the physical health of students is defined as an integral assessment of the physical aspects of human health, including structural, functional, immunological, inhibitory, toxic and adaptive parameters of the body, is necessary for conducting competent and scientifically based physical education in schools, which helps teachers and medical workers to properly adapt physical education programs for students, identify possible problems and risks for their health, etc. The majority of students in grades 10-11 have a level of physical health that is estimated to be below average, the average level of health is typical for 22.6% of examined girls and 25.6% of young men. There is a significant deterioration in the level of physical health of 11th graders compared to 10th graders. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject старший шкільний вік uk
dc.subject фізичний стан uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.title Аналіз фізичного стану здоров’я старшокласників uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу