Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток координаційних здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біла, Поліна Генадіївна
dc.date.accessioned 2024-01-10T10:58:24Z
dc.date.available 2024-01-10T10:58:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18263
dc.description Біла П. Г. Розвиток координаційних здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. А. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 89 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 89 сторінок, 3 таблиці, 4 рисунка, 57 літературних джерел. Об’єкт дослідження – процес розвитку координаційних здібностей в учнів молодшого шкільного віку на заняттях рухливими іграми. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики розвитку координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку у процесі використання рухливих ігор. Методи дослідження – аналіз наукової та науково-методичної літератури; педагогічний експеримент; загальнонаукові методи пізнання узагальнення, синтез, аналіз, дедукція; спостереження; тестування; методи математичної статистики. Розроблено та апробовано експериментальну методику розвитку координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку, яка передбачала використання рухливих ігор та комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей, а також тематичну побудову циклу уроків фізичної культури. В ході еспериментального дослідження, експериментальна апробація методики розвитку координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор довела, що частка учнів з високим рівнем сформованості рухових здібностей в експериментальній групі становить на 8% більше, ніж у контрольній групі. Співвідношення відсотка дітей молодшого шкільного віку з середнім рівнем сформованості координаційних здібностей також засвідчує перевагу експериментальної групи на 4%. Серед учнів експериментальної групи лише 10 % характеризуються низьким рівнем сформованості координаційних здібностей, а у контрольних групах – відповідно 22 %, що доводить ефективність розробленої методики. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 89 pages, 3 tables, 4 figures, 57 literary sources. The object of the research is the process of development of coordination abilities in elementary school students during activities of mobile games. The purpose of the research is to develop, substantiate and experimentally verify the effectiveness of the methodology for developing coordination abilities of children of primary school age in the process of using mobile games. Research methods – analysis of scientific and scientific-methodical literature; pedagogical experiment; general scientific methods of cognition, generalization, synthesis, analysis, deduction; observation; testing; methods of mathematical statistics. An experimental methodology for the development of coordination abilities of children of primary school age was developed and tested, which involved the use of mobile games and a comprehensive approach to the development of coordination abilities, as well as the thematic construction of a cycle of physical education lessons. In the course of the experimental study, the experimental approbation of the method of development of coordination abilities of primary school children by means of mobile games proved that the share of students with a high level of development of motor abilities in the experimental group is 8% more than in the control group. The ratio of the percentage of children of primary school age with the average level of development of coordination abilities also confirms the superiority of the experimental group by 4%. Among the students of the experimental group, only 10% are characterized by a low level of formation of coordination abilities, and in the control groups - 22%, respectively, which proves the effectiveness of the developed methodology. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject рухливі ігри uk
dc.title Розвиток координаційних здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу