UA : Кваліфікаційна робота магістра «Інноваційні методики навчання
обдарованих учнів на уроках хімії»: 73 с., 1 табл., 41 джерел та 2 додатків.
Об’єктом дослідження є обдаровані підлітки та педагогічний вплив на
них.
Предмет дослідження: інноваційні методики викладання хімії
обдарованим дітям.
Мета роботи: дослідження особливостей роботи вчителя хімії з
обдарованими дітьми, пошук інноваційних методик навчання хімії таких дітей.
Методи дослідження: теоретичні – для аналізу наукової літератури із
психології, педагогики, методичної літератури для розуміння актуальності теми
в сучасному науковому просторі та ознайомлення з термінологією, яка
використана в роботі; емпіричні – спостереження та бесіда задля вияву
обдарованого учня серед учнів 9-го класу, стимулювання поведінки та
діяльності в процесі корекційної роботи та метод збагачення наукової програми
для обдарованого учня з метою кращого вивчення теми «Вуглеводні» та
розкриття ресурсів обдарованого учня та становлення його особистості.
Наукова новизна полягає в тому, що наукова програма для обдарованого
учня була створена на основі літератури, яка ще не була використана для роботи
з обдарованими учнями на уроках хімії в 9-му класі.
Практичне значення полягає в розробленні та впровадженні інноваційно
методики в процесі вивчення хімії з теми «Вуглеводні» обдарованим учнем у
звичайній школі, а також в тому, що учень може користуватись техніками для
підвищення самооцінки та розвитку впевненості в собі.
EN : Qualifying work of master's degree is «Innovative methodologies of studies of
the gifted students on the lessons of chemistry»: 73 p., 1 table., 41 sources and 2
additions.
A research object are the gifted teenagers and pedagogical influence on them.
Article of research: innovative methodologies of teaching of chemistry to the gifted
children.
Aim of work: research of features of work of teacher of chemistry with the
gifted children, search of innovative methodologies of studies of chemistry of such
children.
Research methods: theoretical-for the analysis of scientific literature from
psychology, methodical literature for understanding of actuality of theme in modern
scientific space and acquaintance with terminology that is used in-process; empiric is
a supervision and conversation for the sake of display of the giftedstudent among the
students of 9th class, stimulation of behavior and activity in the process of correction
work and method of enriching of the scientific program for the gifted student with the
aim of the best study of theme «Hydrocarbons» and opening of resources of the
gifted student and becoming of his personality.
A scientific novelty consists in that the scientific program for the gifted student
was created on the basis of literature that yet was not used for work with the gifted
students on the lessons of chemistry in a 9th class.
A practical value consists in development and introduction innovative of
methodology in the process of study of chemistry from a theme «Hydrocarbons» by
the gifted student at ordinary school, and also in that a student can use technicians for
the increase of self-appraisal and development of confidence in itself.