Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічна готовність студентів-психологів до роботи в інклюзивних освітніх закладах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полякова-Сташків, Дарія Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-03-23T16:38:57Z
dc.date.available 2020-03-23T16:38:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1829
dc.description Полякова-Сташків Д. М. Психологічна готовність студентів-психологів до роботи в інклюзивних освітніх закладах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Губа. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 120 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 120 сторінках, 8 диаграмм, 7 таблиць, 6 додатка. Перелік посилань включає 91 джерело. Об’єкт дослідження: психологічна готовність студентів-психологів до професійної діяльності в інклюзивних освітніх закладах. Протягом останніх років постало питання необхідності змін в системі сучасної освіти. Сучасний етап навчання людей з особливими потребами базується на їх включенні в середовище звичайних закладів освіти, що в розвинутих країнах є головною тенденцією і передбачає повну громадянську рівноправність цих осіб. Учні з особливими потребами в навчанні, які знаходяться в проблематичних умовах: важких фізіологічних станах, з низьким рівнем особистісної адаптивності та адаптаційних можливостей, не сформованої соціалізації мають потребу в індивідуальному психологічному супроводі в процесі навчання та поза ним. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в тому, що вперше теоретично та емпірично обґрунтовано новий підхід до комплексного формування психологічної готовності студентів-психологів до роботи в інклюзивних закладах освіти в процесі навчання у ВНЗ, який передбачає розробку робочої програми «Психологія інклюзивного навчання» та складання рекомендацій щодо її впровадження. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 120 pages, 8 diagrams, 7 tables, 6 appendices. The list of links includes 91 sources. Object of study: Psychological readiness of psychology students for professional activity in inclusive educational institutions. In recent years, the need for change in the modern education system has been raised. The current stage of education for people with disabilities is based on their inclusion in the environment of ordinary educational institutions, which is a major trend in developed countries and provides for full civil equality for these persons. Pupils with special learning needs who are in problematic conditions: severe physiological states, with low levels of personal adaptability and adaptive capacity, not formed socialization, need individual psychological support during and outside the learning process. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time a new approach to the complex formation of psychological readiness of students-psychologists to work in inclusive educational institutions in the process of studying at universities, which provides for the development of a work program "Psychology of inclusive teaching" and compilation of inclusive learning concerning and preparation of a theoretical approach, is grounded theoretically and empirically its implementation. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психологічна готовність uk
dc.subject студенти-психологи uk
dc.subject інклюзивна компетентність uk
dc.subject психологічні чинники uk
dc.subject psychological readiness uk
dc.subject psychology students uk
dc.subject inclusive competence uk
dc.subject psychological factors uk
dc.title Психологічна готовність студентів-психологів до роботи в інклюзивних освітніх закладах uk
dc.title.alternative Psychological Readiness of Students-Psychologists to Work in Inclusive Educational Institutions uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу