ZNU Institutional Repository

Використання цифрових інструментів у навчанні хімії

Show simple item record

dc.contributor.author Колесник, Вікторія Василівна
dc.date.accessioned 2024-01-10T13:26:13Z
dc.date.available 2024-01-10T13:26:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18301
dc.description Колесник В. В. Використання цифрових інструментів у навчанні хімії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра представлена на 85 сторінках, містить 4 таблиці, 20 рисунків, 66 літературних джерела, із них 8 англійською мовою. Актуальність роботи полягає дослідженні процесу застосування цифрового додатку Telegram в навчанні хімії в ЗЗСО. Об’єкт дослідження – освітній процес з вивчення хімії у ЗЗСО. Предмет дослідження – впровадження методичних можливостей використання цифрового додатку Telegram в навчання курсу «Хімія» в 7-8 класах. Ме тою  дослідже ння є теоретичне обґрунтування та впровадження методичних можливостей використання цифрового додатку Telegram у навчанні хімії.. Наукова новизна обумовлена тим, що вперше було розроблено зміст уроків хімії для 7-8 класів ЗЗСО із застосуванням цифрового додатку Telegram. Пра ктичне  зна че ння результатів наукового дослідження впровадження, цифрового додатку Telegram в навчання хімії. Результати експериментального дослідження кваліфікаційної роботи магістра можуть бути використані в освітньому процесі під час викладання навчальних дисциплін студентам спеціальності 091 Біологія та біохімія для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» – «Неорганічна хімія»; студентам спеціальності 102 Хімія для здобувачів освітнього рівня «магістр» – «Сучасні методики навчання хімії». Основні результати й теоретичні положення дослідження доповідалися та обговорювалися на конференціях, були опубліковані у вигляді тез. uk
dc.description.abstract EN : This thesis is presented on 85 pages, contains 4 tables, 20 figure, 66 literary sources. The relevance of the work lies in the process of stagnation of the Telegram digital app in the ongoing chemistry in the school. The object of investigation is the illumination process of chemistry in the school. The subject of the research is the development of methodological capabilities in the use of the Telegram digital supplement in the «Chemistry» course in grades 7-8. The interim research is the theoretical development and promotion of methodical capabilities of the Wikoristan digital appendix Telegram in the beginning of chemistry.. Scientific novelty is due to the fact that for the first time the tests were divided into chemistry lessons for school students. More practical than the results of scientific research in the field of technology, the Telegram digital supplement in the science of chemistry. The results of the experimental research of the master's qualification work can be used in the educational process during the introduction of the initial disciplines to students of the specialty 091 Biology for higher education level complete «Bachelor»: «Inorganic Chemistry»; students of specialty 102 «Chemistry» for higher education level «master»: «Current methods of teaching chemistry». The main results and theoretical positions of the research were confirmed and discussed at conferences and published in the following. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject навчання хімії uk
dc.subject неорганічна хімія uk
dc.subject органічна хімія uk
dc.subject цифровий додаток телеграм uk
dc.subject atomic absorption uk
dc.subject learning chemistry uk
dc.subject inorganic chemistry uk
dc.subject organic chemistry uk
dc.subject telegram digital APP uk
dc.title Використання цифрових інструментів у навчанні хімії uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics