ZNU Institutional Repository

Прийоми активізації пізнавальної діялності учнів на онлайн уроках хімії

Show simple item record

dc.contributor.author Круть, Олександра Андріївна
dc.date.accessioned 2024-01-10T13:39:09Z
dc.date.available 2024-01-10T13:39:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18306
dc.description Круть О. А. Прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів на онлайн уроках хімії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиць та 12 рисунків. Список літератури включає 43 джерела, серед них 8 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес навчання хімії в закладах загальної середньої освіти. Предметом дослідження є активізація пізнавальної діяльності учнів-старшокласників закладу ЗЗСО в навчанні хімії на онлайн-уроках. Методи дослідження теоретичні: порівняльний аналіз джерел наукової педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; експериментальні: педагогічний експеримент, тестування з визначення рівня пізнавальної активності та автономності учнів, анкетування, аналіз успішності учнів. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та впровадження методики активізації пізнавальної діяльності учнів-старшокласників у навчанні хімії. Розроблено методику активізації пізнавальної активності при вивченні хімії на онлайн уроках в старшій профільній школі. Результати експериментальних досліджень кваліфікаційної роботи магістра можуть бути використані в освітньому процесі під час викладання навчальних дисциплін студентам спеціальності 102 Хімія освітньої програми «Хімія»: для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр»: «Методика викладання хімії»; для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр»: «Сучасні методики навчання. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 62 pages of printed text, contains 4 tables and 12 figures. The bibliography includes 43 sources, including 8 in foreign languages. The object of research is the process of teaching chemistry in general secondary education institutions. The subject of the study is the activation of cognitive activity of senior pupils of general secondary education institutions in teaching chemistry in online lessons. Research methods: theoretical: comparative analysis of sources of scientific pedagogical and methodological literature, interpretation, formulation of conclusions; experimental: pedagogical experiment, testing to determine the level of cognitive activity and autonomy of students, questionnaires, analysis of student performance. The purpose of the study is to theoretically substantiate and implement a methodology for activating the cognitive activity of high school students in teaching chemistry. A methodology for activating cognitive activity in the study of chemistry in online lessons at a senior high school has been developed. The results of the experimental research of the master's qualification work can be used in the educational process when teaching disciplines to students majoring in 102 Chemistry of the educational program "Chemistry": for applicants for a bachelor's degree: "Methods of teaching chemistry"; for applicants for higher education "master's degree": "Modern methods of teaching chemistry". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject методика навчання хімії uk
dc.subject пізнавальна діяльність учнів uk
dc.subject онлайн-навчання uk
dc.subject methods of teaching chemistry uk
dc.subject cognitive activity of students uk
dc.subject online learning uk
dc.title Прийоми активізації пізнавальної діялності учнів на онлайн уроках хімії uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics