Інституційний репозитарій ЗНУ

Моделювання цифрової маркетингової системи торговельного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лісконог, Олександр Леонідович
dc.date.accessioned 2024-01-14T07:04:43Z
dc.date.available 2024-01-14T07:04:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18398
dc.description Лісконог О. Л. Моделювання цифрової маркетингової системи торговельного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 "Економіка" / наук. керівник С. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 93 с. uk
dc.description.abstract UA : У роботі досліджено теоретичні основи використання цифрових маркетингових систем на основі чого визначені сучасні напрями використання інформаційних технологій в маркетингу. Досліджено етапи розробки та впровадження цифрових маркетингових систем та висвітлена узагальнена структура маркетингової експертної системи застосування яких на підприємстві дозволяє скоротити час, необхідний для підготовки й реалізації маркетингових акцій. Проаналізовано моделі цифрової маркетингової системи торговельного підприємства на основі чого висвітлено класифікацію моделей маркетингових систем, використання якої спрощує складність процесу моделювання цифрових маркетингових систем. Проведено систематизацію напрямів розвитку інформаційних технологій управління маркетингом на базі якої виокремлені за типами інформаційні технології в маркетингу та місцем їх застосування. Розроблено модель цифрової маркетингової системи торговельного підприємства із застосуванням нейронної мережі, яка об’єднує цифрові технології для роботи маркетингу режимі реального часу. На основі цієї моделі побудовано прогноз обсягів збуту торгівельного підприємства та проаналізовано можливість застосування великих масивів даних в цифрові маркетинговій системі торговельного підприємства. Підтверджено можливість при застосуванні моделі отримати доступ до багатовимірних даних у сховищі, а також до детальної економічної інформації з подальшим використанням її в системі управління. uk
dc.description.abstract EN : The research examines the theoretical foundations of using digital marketing systems, on the basis of which modern trends in the use of information technologies in marketing are determined. The stages of development and implementation of digital marketing systems are studied and the generalized structure of the marketing expert system is highlighted, the application of which in the enterprise allows to reduce the time required for the preparation and implementation of marketing actions. The models of the digital marketing system of the trading company were analyzed, on the basis of which the classification of models of marketing systems was highlighted, the use of which simplifies the complexity of the process of modeling digital marketing systems. A systematization of the directions of development of marketing management information technologies was carried out, on the basis of which information technologies in marketing are distinguished by types and their place of application. A model of a digital marketing system of a trade enterprise has been developed using a neural network that combines digital technologies for real-time marketing. Based on this model, a forecast of sales volumes of a trading company was built and the possibility of using large data sets in the digital marketing system of a trading company was analyzed. The possibility of accessing multidimensional data in the storage, as well as detailed economic information with its subsequent use in the management system, was confirmed when applying the model. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject цифрова маркетингова система uk
dc.subject інформаційна система uk
dc.subject нейронні мережі uk
dc.subject прогнозування uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject digital marketing system uk
dc.subject information system uk
dc.subject neural networks uk
dc.subject forecasting uk
dc.subject marketing uk
dc.title Моделювання цифрової маркетингової системи торговельного підприємства uk
dc.title.alternative Modeling of the Digital Marketing System of a Trading Company uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу