UA : Висновки: 1. Реалізація державної політики щодо сервісно-орієнованого
підходу надання послуг зумовлює необхідність переосмислення парадигми
надання публічних послуг та вдосконалення правового регулювання надання
публічних послуг.
2. Існуюча правова система у сфері надання публічних послуг залишає
невирішеними ряд питань, характеризується неузгодженістю нормативно правових та законодавчих актів, перманентно носить декларативний характер.
3. Доцільним здається узгодження всіх законодавчих та нормативно правових актів у сфері надання публічних послуг, запровадження електронних
публічних послуг як формату найбільш наближених послуг до людей,
налагодження міжвідомчої електронної взаємодії між усіма суб’єктами публічної влади.
EN : Conclusions:
The implementation of the state policy on a service-oriented approach to service delivery necessitates a rethinking of the paradigm of providing public services and the improvement of legal regulation in the provision of public services.
The existing legal system in the field of public service provision leaves a number of issues unresolved, characterized by inconsistencies in normative legal and legislative acts, and consistently retains a declarative nature.
It appears advisable to harmonize all legislative and normative legal acts in the field of public service provision, introduce electronic public services as a format closest to the people, and establish interdepartmental electronic interaction among all public authorities.