dc.contributor.author |
Тіщенко, Микола Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-14T14:49:17Z |
|
dc.date.available |
2024-01-14T14:49:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18424 |
|
dc.description |
Тіщенко М. В. Публічно-управлінське забезпечення організації дозвілля молоді шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник Т. І. Бутченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 96 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Висновки: 1) Публічно-управлінське забезпечення організації дозвілля
молоді шкільного віку здійснюється в Україні за допомогою інформаційного,
адміністративного та нормативно-правового механізмів, що дозволяють
реалізувати комунікативнуа, рекреаційну, творчу, соціальну, ціннісно орієнтаційну, пізнавальну, виховну функції дозвілля. 2) Під егідою органів
влади знаходяться такі форми організації дозвілля старшокласників як
заняття в гуртках за інтересами художньою творчістю, спортом, а також
мандрівки, екскурсії, концерти, фестивалі, свята. 3) Важливе місце у
підвищенні якості забезпечення організації дозвілля українських
старшокласників має стати адаптація німецької чи британської громадівської
моделі до вітчизняних умов, що дозволило б розробляти і реалізовувати
програми з урахуванням потреб місцевої молоді. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Conclusions: 1) Public administrative support for organizing leisure activities for school-age youth in Ukraine is carried out through informational, administrative, and normative-legal mechanisms, allowing the realization of communicative, recreational, creative, social, value-oriented, cognitive, and educational functions of leisure. 2) Under the auspices of government authorities, forms of organizing leisure for high school students include participation in interest-based clubs related to artistic creativity and sports, as well as activities such as trips, excursions, concerts, festivals, and holidays. 3) A crucial aspect of improving the quality of providing leisure opportunities for Ukrainian high school students should involve adapting the German or British civic models to domestic conditions. This adaptation would enable the development and implementation of programs that take into account the needs of local youth. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
молодіжна політика |
uk |
dc.subject |
дозвілля |
uk |
dc.subject |
молодь шкільного віку |
uk |
dc.subject |
публічно-управлінський механізм |
uk |
dc.subject |
організація |
uk |
dc.subject |
youth policy |
uk |
dc.subject |
leisure |
uk |
dc.subject |
school-age youth |
uk |
dc.subject |
public administrative mechanism |
uk |
dc.subject |
organization |
uk |
dc.title |
Публічно-управлінське забезпечення організації дозвілля молоді шкільного віку |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |