Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дегрярьова, Ольга Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T20:16:43Z | |
dc.date.available | 2020-03-23T20:16:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1842 | |
dc.description | Дегрярьова О. Ю. Формування прававої культури підлітків у закладах інтернатного типу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота : соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (92 items), 2 addenda on 8 pages. The qualifying work volume is 110 pages long, 80 of them – main text. There are 6 tables and 50 illustrations. The qualifying work gives theoretical observe and the experimental research of legal education of high school students, describes correctional program aimed at enhancing legal knowledge and legal culture, forms and methods of working with high school students. The research object: the process of forming the legal culture of high school students. The research subject: pedagogical circumstances of forming the legal culture of students. The research purpose: to theoretically substantiate and experimentally investigate the state and circumstances of forming the legal culture of high school students in boarding schools. The research tasks are: - theoretically substantiate the nature, structure and functions of the legal culture; - determine the role of social teacher in shaping the legal culture of students; - to analyze the real state of legal culture of teenagers in the boarding school; - implement the program and monitor the level of legal knowledge; - develop guidelines for teachers to implement the program of impact of legal culture on the teenager. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 6 таблиць, 50 рисунків, 92 джерела, 2 додатка. Об’єкт дослідження: процес формування правової культури старшокласників. Предмет дослідження: педагогічні умови формування правової культури учнів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити стан та умови формування правової культури старшокласників у закладах інтернатного типу. Теоретичне значення роботи полягає у визначенні поняття «правової культури», розкрито структуру та функції правової культури, визначено критерії сформованості правової культури у підлітків, розкрита роль соціального педагога у формуванні правових знань учнів, перевірений стан правової культури підлітків. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці корекційної програми, спрямованої на підвищення правових знань та правової культури, розробці форм та методів роботи зі старшокласниками, методичних рекомендацій для педагогів, щодо формування правової культури старшокласників. Галузь використання: загальноосвітні школи, позашкільні установи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | правова культура | uk |
dc.subject | старшокласники | uk |
dc.subject | правосвідомість | uk |
dc.subject | соціально-правове виховання | uk |
dc.subject | правове виховання неповнолітніх | uk |
dc.subject | legal culture | uk |
dc.subject | legal conscious | uk |
dc.subject | high school students | uk |
dc.subject | legal education of adolescents | uk |
dc.title | Формування правової культури підлітків у закладах інтернатного типу | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |