Інституційний репозитарій ЗНУ

Шляхи стимулювання продажів турів туристичною агенцією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ахінько, Дарина Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-01-15T10:51:17Z
dc.date.available 2024-01-15T10:51:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18467
dc.description Ахінько Д. В. Шляхи стимулювання продажів турів туристичною агенцією : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 74 сторінки, 6 додатків, 56 літературних джерел. Метою дослідження є аналіз наявних шляхів заохочення робітників до збільшення кількості продажів та стимулювання компанії до збільшення прибутку. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність туристичної агенції «Coral Travel». Предметом дослідження є шляхи стимулювання турагентів в туристичній компанії «Coral Travel». Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися методи системно-структурного, кількісного і якісного аналізу; синтезу; порівняння; теоретичного узагальнення; статистична обробка даних. Зміст кваліфікаційної роботи полягає у досліджені теоретичних аспектів і механізмів реалізації стимулювання працівників компанії в сфері туризму; визначені основних стратегій збільшення прибутку; виконання аналізу особливостей застосування методик стимулювання реалізації туристичного продукту в сфері українського туризму; характеристиці діяльності туроператора «Coral Travel» і виявленні основних засобів стимулювання його персоналу. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work - 74 pages, 6 appendices, 56 literary sources. The purpose of the study is to analyze the available ways of encouraging workers to increase the number of sales and stimulate the company to increase profits. The object of the study is the marketing activity of the tourist agency "Coral Travel". The subject of the study is ways of stimulating travel agents in the travel company "Coral Travel". Research methods. In the process of research, methods of system-structural, quantitative and qualitative analysis were used; synthesis; comparison; theoretical generalization; statistical data processing. The content of the qualification work consists in researching the theoretical aspects and implementation mechanisms of stimulating the company's employees in the field of tourism; defined main strategies for increasing profits; carrying out an analysis of the peculiarities of the application of methods of stimulating the sale of a tourist product in the field of Ukrainian tourism; characteristics of the activity of the tour operator "Coral Travel" and identifying the main means of stimulating its staff. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристична діяльність uk
dc.subject тур uk
dc.subject туристична агенція uk
dc.subject турагент uk
dc.subject турист uk
dc.title Шляхи стимулювання продажів турів туристичною агенцією uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу