Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетингова політика туристичного підприємства, як умова його ефективної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гніденко, Максим Олексійович
dc.date.accessioned 2024-01-15T10:56:09Z
dc.date.available 2024-01-15T10:56:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18469
dc.description Гніденко М. О. Маркетингова політика туристичного підприємства, як умова його ефективної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 56 сторінки, 6 таблиць, 3 рисунки, 2 додатків, 26 літературних джерел. Метою магістерської роботи є дослідження маркетингової політики туристичного підприємства, як умова його ефективної діяльності. У зв’язку з поставленою метою були поставлені та вирішені наступні завдання: - Теоретичні засади, проблеми маркетингової політики. - Визначення маркетингової політики, чинники та внутрішні і зовнішні впливи на неї. - Аналіз фінансової і маркетингової діяльності туристичного підприємства ТОВ Anex Tour. - Розробка рекомендацій щодо поліпшення маркетингової політики підприємства. Об’єкт дослідження – це маркетингова політика політика туристичного підприємства. Предмет дослідження – це шляхи удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства ТОВ Anex Tour. Маркетингову політику кожне підприємство визначає з самого початку свого заснування, це є ключовим аспектом ефективного функціонування підприємства. Маркетингова політика надає змогу конкурувати в умовах ринку туристичних підприємств та підвищувати прибутковість компанії. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 56 pages, 6 tables, 3 figures, 2 appendices, 26 literary sources. The purpose of the master's thesis is to research the marketing policy of a tourist enterprise as a condition for its effective activity. In connection with the set goal, the following tasks were set and solved: Theoretical foundations, problems of marketing policy. Definition of marketing policy, factors and internal and external influences on it. Analysis of the financial and marketing activities of the tourist enterprise Anex Tour LLC. Development of recommendations for improving the company's marketing policy. The object of research is the marketing policy of a tourist enterprise. The subject of the study is the ways of improving the marketing activities of the tourist enterprise Anex Tour LLC. Marketing policy is determined by every enterprise from the very beginning of its establishment, it is a key aspect of the effective functioning of the enterprise. Marketing policy makes it possible to compete in the market conditions of tourist enterprises and increase the company's profitability. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject маркетингова політика в туризмі uk
dc.title Маркетингова політика туристичного підприємства, як умова його ефективної діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу