Інституційний репозитарій ЗНУ

Франшиза як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ошега, Ігор Вікторович
dc.date.accessioned 2024-01-15T13:03:55Z
dc.date.available 2024-01-15T13:03:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18474
dc.description Ошега І. В. Франшиза як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 96 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 96 сторінок, 15 таблиць, 1 рисунків, 3 додатків, 86 літературних джерела. Метою дослідження є висвітлення сутності та змісту франшизи як засобу підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. На основі мети були поставлені та виконані наступні завдання: Проаналізувати суть франчайзингової форми організації туристичного бізнесу, основи його використання та зарубіжний досвід розвитку франчайзингу Надати організаційне забезпечення франчайзингу в туристичній галузі та охарактеризувати діяльність туристичної фірми «Поїхали з нами» Розкрити особливості туристичної фірми «Поїхали з нами» як франчайзера і особливості франшизи та розробити сучасну концепцію відкриття туристичної агенції за франшизою. Об'єкт роботи – франшиза туристичного підприємства. Предметом дослідження – є використання франшизи для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Франчайзинг являє собою особливу систему відносин, що базується на партнерському, взаємовигідному способі ведення господарства між представниками великого та малого бізнесу, які прагнуть до єдиної кінцевої мети і використовують для її досягнення ліцензійні, дистриб'юторські і агентські договори. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 96 pages, 15 tables, 1 figure, 3 appendices, 86 literary sources. The purpose of the study is to highlight the essence and content of the franchise as a means of increasing the competitiveness of the tourist enterprise. Based on the goal, the following tasks were set and completed: Analyze the essence of the franchising form of tourism business organization, the basics of its use and foreign experience of franchising development Provide organizational support for franchising in the tourism industry and describe the activities of the travel company "Come with us" To reveal the features of the travel company "Go with us" as a franchisor and the features of the franchise. Develop a modern concept of opening a franchise travel agency. The object of work is a franchise of a tourist enterprise. The subject of the study is the use of a franchise to increase the competitiveness of a tourist enterprise. Franchising is a special system of relations based on a partnership-based, mutually beneficial way of conducting business between representatives of large and small businesses who strive for a single final goal and use licensing, distribution and agency agreements to achieve it. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристичний бізнес uk
dc.subject франчайзинг uk
dc.subject франшиза uk
dc.title Франшиза як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу