Інституційний репозитарій ЗНУ

Аналіз маркетингових комунікацій підприємств сфери обслуговування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савченко, Михайло Сергійович
dc.date.accessioned 2024-01-15T13:06:41Z
dc.date.available 2024-01-15T13:06:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18475
dc.description Савченко М. С. Аналіз маркетингових комунікацій підприємств сфери обслуговування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 89 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 89 сторінок, 5 додатків, 75 літературних джерел. Мета – дослідження маркетингових комунікацій підприємства сфери обслуговування. Об’єкт дослідження – формування маркетингової політики підприємства сфери обслуговування. Предмет дослідження – маркетингові комунікації туристичного підприємства «Аккорд-Тур». Методи дослідження. Під час дослідження було використано такі методи, як: діалектичний, системного аналізу (при дослідженні процесів і явищ у їхньому взаємозв‘язку та кожного окремо), системно-структурний (при розробці структури елементів), порівняння, програмно-цільовий (при розробці пропозицій). Зміст кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні сутності формування маркетингової комунікаційної політики підприємств сфери обслуговування, виконання аналізу діяльності туристичного підприємства «Аккорд-Тур», дослідження його маркетингової політики та виокремлення пропозицій щодо вдосконалення використання маркетингових комунікацій у діяльності підприємства. uk
dc.description.abstract EN : The qualification paper – 89 pages, 5 appendix, 75 literary sources. The purpose of the qualification work is to research the marketing communications of a service company. The object of the research is the formation of the marketing policy of the enterprise in the service sector. The subject of the research is marketing communications of the tourist enterprise "Accord-Tour". Research methods. During the research, the following methods were used: dialectical, systemic analysis (when studying processes and phenomena in their relationship and each separately), system-structural (when developing the structure of elements), comparison, program-target (when developing proposals). The content of the qualification work consists in the study of the essence of the formation of the marketing communication policy of enterprises in the service sector, the analysis of the activities of the tourist enterprise "Accord-Tour", the study of its marketing policy and the selection of proposals for improving the use of marketing communications in the enterprise's activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сфера обслуговування uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристичне підприємство uk
dc.subject маркетинг uk
dc.title Аналіз маркетингових комунікацій підприємств сфери обслуговування uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу