dc.contributor.author |
Шмирьов, Ілля Дмитрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-15T13:29:08Z |
|
dc.date.available |
2024-01-15T13:29:08Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18479 |
|
dc.description |
Шмирьов І. Д. Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Мета дипломної роботи – проаналізувати особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві.
Об’єктом дослідження є етапи формування організаційної культури на туристичному підприємстві.
Предметом дослідження є організаційна культура та цінність компанії на ринку туристичних підприємств.
Методи дослідження – описовий метод дослідження, порівняльний та теоретичний аналіз дослідження. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The purpose of the thesis is to analyze the peculiarities of the formation of organizational culture in a tourism enterprise.
The object of research is the stages of formation of organizational culture in a tourism enterprise.
The subject of the study is the organizational culture and value of the company in the market of tourism enterprises.
Research methods - descriptive research method, comparative and theoretical analysis of the study. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
туризм |
uk |
dc.subject |
індустрія туризму |
uk |
dc.subject |
організація |
uk |
dc.subject |
культура |
uk |
dc.subject |
корпоративна культура |
uk |
dc.title |
Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |