Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шмирьов, Ілля Дмитрович
dc.date.accessioned 2024-01-15T13:29:08Z
dc.date.available 2024-01-15T13:29:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18479
dc.description Шмирьов І. Д. Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дипломної роботи – проаналізувати особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві. Об’єктом дослідження є етапи формування організаційної культури на туристичному підприємстві. Предметом дослідження є організаційна культура та цінність компанії на ринку туристичних підприємств. Методи дослідження – описовий метод дослідження, порівняльний та теоретичний аналіз дослідження. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of the thesis is to analyze the peculiarities of the formation of organizational culture in a tourism enterprise. The object of research is the stages of formation of organizational culture in a tourism enterprise. The subject of the study is the organizational culture and value of the company in the market of tourism enterprises. Research methods - descriptive research method, comparative and theoretical analysis of the study. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject індустрія туризму uk
dc.subject організація uk
dc.subject культура uk
dc.subject корпоративна культура uk
dc.title Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу