Інституційний репозитарій ЗНУ

Гендерна медіакомунікація як засіб формування соціальної поведінки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нікітенко, Юлія Юріївна
dc.date.accessioned 2020-03-23T20:49:37Z
dc.date.available 2020-03-23T20:49:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1849
dc.description Нікітенко Ю. Ю. Гендерна медіакомунікація як засіб формування соціальної поведінки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра «Гендерна медіакомунікація як засіб формування соціальної поведінки містить 74 сторінки, опрацьовано 73 джерела. Об'єкт дослідження – медіапродукти телеканалу «UA: Запоріжжя», ранкове шоу «Ранок на Лтаві» на телеканалі «UA: Полтава», ток-шоу «Почути Україну» на телеканалі «ZiK», телепередача «Судові справи» на телеканалі «Інтер». Предмет дослідження – ідейно-тематичні закономірності реалізації ґендерної проблематики в сучасному українському медіадискурсі. Метою дослідження є вивчення ідейно-тематичних закономірностей реалізації ґендерної проблематики в сучасному українському медіадискурсі. Реалізація зазначеної мети передбачає вирішення таких завдань: 1. Розглянути закономірності вивчення поняття «ґендер» у сучасній гуманітаристиці; 2. Визначити роль фемінітивів у ґендерному дискурсі; 3. Проаналізувати концептосферу сучасних медіатекстів; 4. Вивчити компоненти ґендерно орієнтованого медіатексту в сучасному українському медіапросторі; 5. Визначити типологію маскулінної поведінки в просторі сучасних українських телевізійних програм; 6. Охарактеризувати фемінні моделі ґендерної поведінки в медійному просторі. Методи дослідження. У роботі було використано методи аналізу і синтезу із метою інтерпретації теорії ґендерних досліджень. У практичній частині було використано порівняльний метод під час розгляду фемінітивів. Загальнонаукові методи були застосовані для збору матеріалів з теми дослідження. 5 Наукова новизна роботи визначається важливим значенням дослідження питання гендеру та гендерної медіакомунікації; недостатньою розробленістю теми дослідження, а саме формування соціальної поведінки під впливом українських телевізійних медіа з точки зору гендерної медіакомунікації. Сфера застосування. Фактичний матеріал і результати дослідження можуть бути використані в працях із соціальних комунікацій, соціології, психології. Доцільним буде використання його основних результатів у рамках вибіркових дисциплін, а також при написанні бакалаврських та курсових робіт. uk
dc.description.abstract EN : Nikitenko Yuliia “Gender Media Communication as a Means of Shaping Social Behavior”. Zaporizhzhia, 2020. 74 pp. The essence of any entertainment show can be understood only in the process of exploring such areas as the activation of psychological contact with the audience, increasing the rating of popularity among viewers, the development of forms of feedback. The term "contact" can be interpreted as a fundamentally new type of relationship between television and the audience, based on their real interaction. However, the situation of the contact program (broadcast) not only determines the general interaction of the television and the audience, but also opens the channels of such interaction - that is, enables the realization of the awakened potential of the viewers. The purpose of the study is to study the ideological and thematic patterns of gender issues in contemporary Ukrainian media discourse. Research methods. The methods of analysis and synthesis were used in order to interpret the theory of gender studies. In the practical part, a comparative method was used when considering feminites. General scientific methods have been applied to collect materials on the topic of research. We achieved such results: the regularities of studying the concept of gender in modern humanities are considered. The role of feminites in gender discourse has been identified. The conceptual sphere of modern media texts is analyzed. The components of gender-oriented media in modern Ukrainian media space are studied. The typology of masculine behavior in the space of modern Ukrainian television programs is defined. Feminine models of gender behavior in the media are characterized. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ґендер uk
dc.subject ґендерна медіакомунікація uk
dc.subject медіа uk
dc.subject стереотип uk
dc.subject соціальна поведінка uk
dc.subject ток-шоу uk
dc.subject фемінітив uk
dc.subject gender uk
dc.subject gender media communication uk
dc.subject media uk
dc.subject stereotype uk
dc.subject social behavior uk
dc.subject showcase uk
dc.subject feminitive uk
dc.title Гендерна медіакомунікація як засіб формування соціальної поведінки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу