Інституційний репозитарій ЗНУ

Кінний спорт як засіб інклюзивного фізичного виховання учнів різного шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поправка, Юлія Романівна
dc.date.accessioned 2020-03-23T20:53:44Z
dc.date.available 2020-03-23T20:53:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1851
dc.description Поправка Ю. Р. Кінний спорт як засіб інклюзивного фізичного виховання учнів різного шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ю. О. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 56 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 56 сторінок, 4 рисунки, 71 літературне джерело, додатки на 3 сторінках. Мета дослідження – дослідити особливості застосування лікувальної верхової їзди як засобу інклюзивного фізичного виховання дітей шкільного віку. Об’єкт дослідження – лікувальна верхова їзда. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням школярів, методи математичної статистики. Чисельність дітей з проблемами в розвитку здоров’я збільшується з кожним роком, а освітня система не готова до задоволення індивідуальних потреб таких дітей в навчанні, особливо це стосується центрів з іпотерапії. Іпотерапія входить до стандартів медико-соціальної реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи в рамках одного з компонентів комплексного реабілітаційного процесу. Наукові дослідження застосування іпотерапії в Україні, як засобу інклюзивного фізичного виховання взагалі відсутні. Виділено основні завдання іпотреапії, окреслено сутність іпотерапії і основні напрями застосування верхової їзди в лікувальних, оздоровчих і соціально-педагогічних цілях. У роботі представлено особливості методики та очікувані результати при захворюваннях дітей на ДЦП, аутизм, неускладнених психічних розладах, зокрема поведінкових. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 56 pages, 4 figures, 71 literary sources, applications on 3 pages. The purpose of the study is to investigate the features of therapeutic riding as a means of inclusive physical education of schoolchildren. The object of study is therapeutic riding. Research methods – analysis and generalization of literary sources on the topic of research, pedagogical observations of the physical education of schoolchildren, methods of mathematical statistics. The number of children with problems in the development of health is increasing every year, and the educational system is not ready to meet the individual learning needs of such children, especially for hippotherapy centers. Hippotherapy is included in the standards of medical and social rehabilitation of children with organic lesions of the nervous system as part of one of the components of a comprehensive rehabilitation process. Scientific studies of the use of hippotherapy in Ukraine, as a means of inclusive physical education, are generally absent. The main objectives of mortgage therapy are identified, the essence of hippotherapy and the main directions of the use of horse riding for therapeutic, recreational and socio-pedagogical purposes are determined. The paper presents the features of the technique and the expected results in diseases of children with cerebral palsy, autism, uncomplicated mental disorders, in particular behavioral. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інклюзивне фізичне виховання uk
dc.subject іпотерапія uk
dc.subject особливості uk
dc.subject проблеми uk
dc.subject методика uk
dc.title Кінний спорт як засіб інклюзивного фізичного виховання учнів різного шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу