Інституційний репозитарій ЗНУ

Інноваційні технології просування жіночих журнальних видань в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисенко, Анастасія Ярославівна
dc.date.accessioned 2020-03-23T20:59:27Z
dc.date.available 2020-03-23T20:59:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1852
dc.description Денисенко А. Я. Інноваційні технології просування жіночих журнальних видань в Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. В. Романюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота Інноваційні технології просування жіночих журнальних видань в Україні – основний текст – 70 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом дослідження є жіночі видання, а саме: «Лиза», «Cosmopolitan», «Harper`s BAZAR» та «Единственная», що вийшли друком протягом 2019 року. Предметом роботи є особливості інноваційних способів просування періодичних жіночих видань. Метою кваліфікаційної роботи є виявлення особливостей просування глянцевих жіночих видань на інформаційний ринок України. Для досягнення поставленої мети потрібно виконати такі завдання: 1) окреслити значення понять «промоція», «мерчандайзинг», «просування»; 2) виокремити складові стратегії просування періодичного видання; 3) виділити інноваційні напрямки просування жіночого журнального видання на сучасному ринку періодики; 4) визначити особливості цільового призначення жіночих журнальних видань; 5) виявити особливості промоції сучасного жіночого журнального видання. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду поняття «мерчандайзинг», «просування», зокрема наукові роботи вітчизняних і зарубіжних науковців: Дж. Бернетт, Н. Еріашвілі, Н. Зелінська, Ф. Котлер, С. Моріарті, Н. Олійник, А. Старостіна, В. Теремко, У. Уеллс, Ю. Черешнева, Р. Ямпільська. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: порівняльносистемний, порівняльно-описовий аналіз і теоретико-методологічне 7 узагальнення результатів аналізу, що дали можливість порівняти специфіку інноваційних способів просування преси для жінок. У ході роботи було здійснено системний аналіз особливостей жіночої преси та інноваційні напрямки просування такого виду видань на ринку ЗМІ. Наукова новизна одержаних результатів полягає у висвітленні основних структурних сегментів, та інноваційних технологій які сприяють просуванню жіночих періодичних видань на ринку українських ЗМІ. Сфера застосування: матеріали нашої роботи можуть бути використані в навчальному процесі: під час викладання дисциплін: «Газетно-журнальні видання», «Культурна проблематика ЗМІ», для студентів спеціальності «Журналістика», стане у пригоді журналістам засобів масової інформації, що допоможе їм визначити, які інноваційні технології просування жіночих періодичних видань будуть найбільш ефективними. uk
dc.description.abstract EN : Master's thesis "Innovative technologies in promotion of women's magazines in Ukraine" − main text – 70 pages. 71 sources were researched for the master's thesis. The object of the study is women's publications, namely: "Lisa", "Cosmopolitan", "Harper`s BAZAR" and "Edinstvennaya", which were published during 2019. The subject of the work are the peculiarities of innovative ways to promote women's periodicals. The purpose of the thesis is to identify the peculiarities in promotion of glossy women's publications to the information market of Ukraine. To achieve this purpose, the following tasks should be completed: 1) to outline the meaning of the concepts such as "promotion", "merchandising", "advancement"; 2) to identify the strategy components in promotion of the periodical; 3) to highlight innovative directions in promotion of women's magazine at the modern market of periodicals; 4) to determine the specific target of women's magazines; 5) to identify the peculiarities in promotion of the modern women's publication. Methodological and theoretical basis of the study are works devoted to the consideration of the concept of "merchandising", "promotion", in particular scientific works of domestic and foreign scientists: J. Burnett, N. Eriashvili, N. Zelinskaya, F. Kotler, S. Moriarty, N. Oliynyk, A. Starostina, V. Teremko, W. Wells, Y. Chereshneva, R. Yampilskaya. During the study, the following methods were used: comparative-systematic, comparative-descriptive analysis and theoretically-methodological generalization of the results of the analysis, which made it possible to compare the specifics of innovative ways in promotion of the media for women. In the course of the work was 104 carried out a systematic analysis of the peculiarities of the women's media and innovative directions in promotion of this type of publications at the mass media market. The scientific novelty of the obtained results is to cover the main structural segments and innovative technologies that contribute to the promotion of women's periodicals at the Ukrainian mass media market. Scope of application: materials of our work can be used in the educational process in teaching such subjects as "Newspapers and magazines", "Cultural Issues of Media" for students of "Journalism" specialty. Also will be useful to journalists of the mass media, which will help them to identify which innovative technologies in promotion of women's periodicals will be most effective uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject промоція uk
dc.subject стратегія просування uk
dc.subject імідж uk
dc.subject реклама uk
dc.subject типологізація видань uk
dc.subject інноваційні технології просування uk
dc.subject promotion uk
dc.subject advancement uk
dc.subject image uk
dc.subject advertising uk
dc.subject editions' typology uk
dc.subject innovative promotion technologies uk
dc.subject promotion strategy uk
dc.title Інноваційні технології просування жіночих журнальних видань в Україні uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу