UA : Кваліфікаційна робота викладена на 88 сторінках друкованого тексту,
містить 9 таблиць, 14 рисунків. Перелік посилань включає 43 джерела,
з них 19 іноземною мовою.
Об’єктом дослідження є процес позиціювання бренда на ринку товарів
(послуг).
Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо
позиціювання бренда на ринку товарів (послуг) для сучасних підприємств.
Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових,
методологічних та практичних знань з формування стратегій позиціювання
бренда на ринку товарів (послуг).
У процесі дослідження одержано такі наукові результати:
1) розхглянути поняття позоціювання бренда товару (послуг);
2) дослідити стратегії позиціювання брендів на ринку товарів;
3) визначити особливості позиціювання бренда у цифровому просторі;
4) проаналізувати організаційно – економічну характеристику ПрАТ
«Віола»;
5)зробити порівняльний аналіз позиціювання фармацевтичних
підприємств України;
6) дослідити позиціювання бренду ПрАТ «Віола»;
7) розробити рекомендації щодо репозиціювання бренду ПрАТ «Віола»;
8)запропонувати складові позиціювання бренду ПрАТ «Віола» в контент
– маркетингу.
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово
– економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано
рекомендації щодо репозиціювання бренду ПрАТ «Віола», за рахунок
уточнення ключової цінності ПрАТ «Віола» яка відображає їхнє бачення та
місію у сфері охорони здоров'я, демонструючи внесок у покращення життя
людей через науку та інновації.
Результати дослідження можуть бути використані підприємствами,
зокрема рекомендації щодо сучасного контенту.
EN : The work is presented on 88 pages of printed text, contains 9 tables,
14 figures. The list of referеnces includes 43 sources, 19 of them in foreign
languages.
The object of the study is the process of brand positioning on the goods
(services) market.
The subject of the study is theoretical and methodical approaches to brand
positioning on the market of goods (services) for modern enterprises.
The purpose of the master's thesis is the systematization of scientific,
methodological and practical knowledge on the formation of brand positioning
strategies on the goods (services) market.
In the course of the research the following scientific results were obtained:
1) consider the concept of product (service) brand positioning;
2) research the strategies of brand positioning on the goods market;
3) determine the features of brand positioning in the digital space;
4) analyze the organizational and economic characteristics of PrJSC "Viola";
5) make a comparative analysis of the positioning of pharmaceutical
enterprises of Ukraine;
6) investigate the positioning of the Viola PJSC brand;
7) develop recommendations for repositioning the Viola PJSC brand;
8) to propose components of brand positioning of PJSC "Viola" in content
marketing.
Methods of research: logical generalization, deductive, financial and
economic and statistical analysis, comparison, summary, etc.
The scientific novelty of the research lies in the fact that recommendations
are offered for repositioning the Viola PJSC brand by clarifying the key value of
Viola PJSC, which reflects their vision and mission in the field of health care,
demonstrating a contribution to improving people's lives through science and
innovation .
The results of the research can be used by enterprises, in particular,
recommendations for modern content.