UA : Кваліфікаційна робота викладена на 96 сторінках друкованого тексту,
містить 12 таблиць, 7 рисунків. Перелік посилань включає 55 джерел,
з них 43 іноземною мовою.
Об’єктом дослідження є процес розвитку та впровадження
нейромаркетингу.
Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо
розвитку та впровадження нейромаркетингу для сучасних підприємств.
Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових,
методологічних та практичних знань з розвитку та впровадження
нейромаркетингу для сучасних підприємств.
У процесі дослідження одержано такі наукові результати:
1) розглянуто сутність, зміст та історію розвитку нейромаркетингу;
2) проаналізувано інструменти нейромаркетингу;
3) досліджено простір сенсорних технологій у нейромаркетингу;
4) проаналізувана навідоміша технологія нейромаркетингу – ZMET
метод;
5) здійснено аналіз нейромаркетингових досліджень елементів мікс –
маркетингу: продукту, ціни, каналу продажу;
6) проаналізовано використання нейромаркетингових досліджень в
системі просування і комунікацій зі споживачами;
7) запропонувано алгоритм проведення комплексних маркетингових
досліджень (МІ) для реалізації потенціалу нейромаркетингу (НМ);
8) розроблено загальну схему перспективного бачення потенціалу
нейромаркетингу;
9) запропоновано модель стратегічного бренд – маркетингу,
заснованої на нейронаукових даних.
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово –
економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано
5
запропоновано технологія коригування маркетингових стимулів через оцінку
їх комунікаційної ефективності, яка дозволить сформувати фінансовий план
маркетингової діяльності та контролювати бюджет реалізації
нейромаркетингових інструментів; для оцінки комунікативної ефективності
рекомендується використовувати ранжовані ряди інструментально виміряних
показників реакцій на маркетингові стимули, отримані під час накопичення
бази даних нейромаркетингових інструментів.
Результати дослідження можуть бути використані підприємствами,
зокрема формування стратегій міжнародного маркетингу.
EN : The work is presented on 96 pages of printed text, contains 12 tables,
7 figures. The list of referеnces includes 55 sources, 43 of them in foreign
languages.
The object of research is the process of development and implementation of
neuromarketing.
The subject of the research is theoretical and methodological approaches to
the development and implementation of neuromarketing for modern enterprises.
The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological
and practical knowledge on the development and implementation of neuromarketing
for modern enterprises.
In the course of the research the following scientific results were obtained:
1) the essence, content and history of the development of neuromarketing are
considered;
2) neuromarketing tools were analyzed;
3) the space of sensory technologies in neuromarketing was investigated;
4) analyzed the most famous technology of neuromarketing – ZMET
method;
5) an analysis of neuromarketing studies of mix – marketing elements:
product, price, sales channel was carried out;
6) the use of neuromarketing research in the system of promotion and
communications with consumers is analyzed;
7) an algorithm for conducting complex marketing research (MI) to realize
the potential of neuromarketing (NM) is proposed;
8) a general scheme of a perspective vision of the potential of neuromarketing
has been developed;
9) a model of strategic brand marketing based on neuroscientific data is
proposed.
Methods of research: logical generalization, deductive, financial and
economic and statistical analysis, comparison, summary, etc.
7
The scientific novelty of the research lies in the fact that a technology for
adjusting marketing incentives through the assessment of their communication
effectiveness has been proposed, which will make it possible to form a financial
plan for marketing activities and control the budget for the implementation of
neuromarketing tools; to evaluate communicative effectiveness, it is recommended
to use ranked series of instrumentally measured indicators of reactions to marketing
stimuli, obtained during the accumulation of a database of neuromarketing tools.
The results of the research can be used by enterprises, in particular, the
formation of international marketing strategies.