ZNU Institutional Repository

Дослідження впливу маркетингових інструментів на поведінку споживача

Show simple item record

dc.contributor.author Панфьоров, Дмитро Миколайович
dc.date.accessioned 2024-01-18T14:12:43Z
dc.date.available 2024-01-18T14:12:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18567
dc.description Панфьоров Д. М. Дослідження впливу маркетингових інструментів на поведінку споживача : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник В. В. Малтиз. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 98 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 98 сторінках друкованого тексту, містить 13 таблиць, 24 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 57 джерел, з них 20 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес впливу маркетингових інструментів на поведінку споживача. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо формування впливу маркетингових інструментів на поведінку споживача. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування впливу маркетингових інструментів на поведінку споживача. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) визначено поняття сутність теорії поведінки споживачів; 2) розглянуто фактори впливу на поведінку споживачів; 3) визначено склад та характер маркетингових інструментів впливу на споживачв; 4) проаналізувано тенденції поведінки споживачів на глобальному рівні в умовах цифрової трансформації суспільства; 5) досліджено трансформацію поведінки українських споживачів під час пандемії та воєнної агресії; 6) проаналізувано вплив на поведінку споживача тактики психології маркетингу; 7) запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження інструментів віртуальної та доповненої реальності для модифікації поведінки споживачів; 8) запропонувати удосконалення маркетингової діяльності за рахунок інсайт – технологій при формуванні купівельної поведінки споживачв. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано 5 модель. застосування інсайту в маркетингу як процес виявлення глибокого та часто неочевидного розуміння поведінки, бажань або потреб споживачів, який може бути використаний для ефективного позиціонування бренду, продукту чи послуги. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема інструменти доповненої (AR) та віртуальної реальності (VR) для різноманітних застосувань. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 98 pages of printed text, contains 13 tables, 24 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 57 sources, 20 of them in foreign languages. The object of research is the process of influence of marketing tools on consumer behavior. The subject of the study is theoretical and methodological approaches to the formation of the influence of marketing tools on consumer behavior. The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation of the influence of marketing tools on consumer behavior. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the concept of the essence of the theory of consumer behavior is defined; 2) factors affecting consumer behavior are considered; 3) the composition and nature of marketing tools influencing consumers is determined; 4) the trends of consumer behavior at the global level in the conditions of digital transformation of society are analyzed; 5) the transformation of the behavior of Ukrainian consumers during the pandemic and military aggression was investigated; 6) the influence of marketing psychology tactics on consumer behavior is analyzed; 7) practical recommendations for the implementation of virtual and augmented reality tools for modifying consumer behavior are proposed; 8) propose improvement of marketing activities due to insight - technologies in the formation of consumer buying behavior. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the research lies in the fact that a model is proposed. the application of insight in marketing as the process of discovering a 7 deep and often non-obvious understanding of consumer behavior, desires or needs, which can be used to effectively position a brand, product or service. The research findings can be used by businesses, including Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR) tools for a variety of applications. The results of the research can be used by enterprises, in particular, the formation of international marketing strategies. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject поведінка споживача uk
dc.subject вплив uk
dc.subject психологія uk
dc.title Дослідження впливу маркетингових інструментів на поведінку споживача uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics