dc.description.abstract |
UA : Магістерська робота «Сайт як специфічний формат просування PR-комунікації компанії в соціальних мережах» – основний текст –
59 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 46 джерел.
Об’єктом дослідження є сайт як комунікаційний формат PR-просування компанії в соціальних мережах.
Предметом дослідження є сайт компанії-студії комплексних IT рішень ITNigma як комунікаційний формат її просування в соціальних мережах.
Мета дослідження: аналіз сайту компанії-студії комплексних IT рішень ITNigma як комунікаційного формату просування компанії в соціальних мережах Instagram та Facebook.
Методи дослідження: для з’ясування тематико-типологічних пріоритетів та особливостей створення контенту для соціальних мереж: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) Визначити основні поняття соціальних комунікацій
2) Розкрити теоретичні аспекти інструментів просування в Інтернеті;
3) Визначити методи оцінки ефективності інструментів просування в Інтернет;
4) Виділити основні етапи плану просування для студії комплексних IT рішень ITNigma;
5) Розробити план просування для студії комплексних IT рішень ITNigma;
6) Провести аналіз отриманих даних плану просування;
7) На основі отриманих даних скласти рекомендації щодо подальшого просування для студії комплексних IT рішень ITNigma.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, вітчизняних і зарубіжних дослідників І. Альошина, К. Вороніна, Н. Єрмоліна, О.Вознесенська, Д. Скотт, С.Блек, В. Ян, Г. Почепцов, Р. Сидорчук та інші, які присвяченні проблемам та особливостям створення контенту та просування послуг через соціальні мережі.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що зібрано та систематизовано матеріал з проблеми створення ефективного корпоративного сайту в мережі Інтернет, ведення сторінок у соціальних мережах, розроблені рекомендації щодо створення ефективного корпоративного сайту і його просування в соціальних мережах. В даний час процес розвитку глобальних інформаційно-комунікаційних технологій дуже динамічний, і питання створення корпоративного web-сайту в Мережі Інтернет для будь-якої компанії дуже актуальне. У діловій, професійній сфері корпоративний web-сайт є інструментом ефективних бізнес-комунікацій, додатковим інструментом є просування сторінок в соціальних мережах, які повинні підвищити інтерес до компанії, залучити на сайт потенційних клієнтів.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності SMM-фахівців, PR-менеджерів, програмістів, спеціалістів з SEO-оптимізації. |
uk |