Інституційний репозитарій ЗНУ

Сайт як комунікаційний формат просування компанії в соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єремко, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-24T05:38:56Z
dc.date.available 2020-03-24T05:38:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1857
dc.description Єремко А. О. Сайт як комунікаційний формат просування компанії в соціальних мережах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Сайт як специфічний формат просування PR-комунікації компанії в соціальних мережах» – основний текст – 59 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 46 джерел. Об’єктом дослідження є сайт як комунікаційний формат PR-просування компанії в соціальних мережах. Предметом дослідження є сайт компанії-студії комплексних IT рішень ITNigma як комунікаційний формат її просування в соціальних мережах. Мета дослідження: аналіз сайту компанії-студії комплексних IT рішень ITNigma як комунікаційного формату просування компанії в соціальних мережах Instagram та Facebook. Методи дослідження: для з’ясування тематико-типологічних пріоритетів та особливостей створення контенту для соціальних мереж: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) Визначити основні поняття соціальних комунікацій 2) Розкрити теоретичні аспекти інструментів просування в Інтернеті; 3) Визначити методи оцінки ефективності інструментів просування в Інтернет; 4) Виділити основні етапи плану просування для студії комплексних IT рішень ITNigma; 5) Розробити план просування для студії комплексних IT рішень ITNigma; 6) Провести аналіз отриманих даних плану просування; 7) На основі отриманих даних скласти рекомендації щодо подальшого просування для студії комплексних IT рішень ITNigma. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, вітчизняних і зарубіжних дослідників І. Альошина, К. Вороніна, Н. Єрмоліна, О.Вознесенська, Д. Скотт, С.Блек, В. Ян, Г. Почепцов, Р. Сидорчук та інші, які присвяченні проблемам та особливостям створення контенту та просування послуг через соціальні мережі. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що зібрано та систематизовано матеріал з проблеми створення ефективного корпоративного сайту в мережі Інтернет, ведення сторінок у соціальних мережах, розроблені рекомендації щодо створення ефективного корпоративного сайту і його просування в соціальних мережах. В даний час процес розвитку глобальних інформаційно-комунікаційних технологій дуже динамічний, і питання створення корпоративного web-сайту в Мережі Інтернет для будь-якої компанії дуже актуальне. У діловій, професійній сфері корпоративний web-сайт є інструментом ефективних бізнес-комунікацій, додатковим інструментом є просування сторінок в соціальних мережах, які повинні підвищити інтерес до компанії, залучити на сайт потенційних клієнтів. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності SMM-фахівців, PR-менеджерів, програмістів, спеціалістів з SEO-оптимізації. uk
dc.description.abstract EN : Yeremko A.O. Website as a communication format for promoting a company on social networks. Zaporizhzhia, 2019. 59 pp. The object of the research is the site as a communication format of PR-promotion of the company on social networks. The subject of the research is the website of ITNigma complex IT studio as a communication format for its promotion on social networks. Purpose of the study: to analyze the site of the studio ITNigma complex IT solutions as a communication format for promoting the company on social networks Instagram and Facebook. To achieve this goal, you must perform the following tasks: 1) To define the basic concepts of social communications 2) To discover the theoretical aspects of online promotion tools; 3) Identify methods for evaluating the effectiveness of online promotion tools; 4) Highlight the main steps of the promotion plan for the ITNigma complex IT solution studio; 5) To promote ITNigma Integrated IT Solutions Studio in accordance with the developed promotion plan; 6) To analyze the data received from the promotion plan; 7) Based on the obtained data, make recommendations for further promotion of ITNigma complex IT solutions studio. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject web-сайт uk
dc.subject соціальні мереж uk
dc.subject інтернет uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject просування uk
dc.subject PR uk
dc.subject контен-аналіз uk
dc.subject піар uk
dc.subject website uk
dc.subject social network uk
dc.subject internet uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject promotion uk
dc.subject content analysis uk
dc.title Сайт як комунікаційний формат просування компанії в соціальних мережах uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу