Інституційний репозитарій ЗНУ

Ціноутворення експортної продукції в умовах обмеженої логістики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Краснопьорова, Анна Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-01-19T10:28:11Z
dc.date.available 2024-01-19T10:28:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18588
dc.description Краснопьорова А. В. Ціноутворення експортної продукції в умовах обмеженої логістики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. В. Акімов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Актуальність теми «Ціноутворення експортної продукції в умовах обмеженої логістики» є надзвичайно важливим в умовах глобальної конкуренції на ринку товарів та послуг з урахуванням фактичного просування експортної продукції України на зовнішніх ринках з рахунок підтримки її просування через послуги міжнародних організацій та агенцій та з іншого боку – пригнічення активності України за рахунок низки торговельних обмежень, які ініціюються організаціями, які обʼєднують конкурентів українських підприємств на відповідних галузевих ринках. Обʼєктом дослідження виступає підприємство металургійної промисловості, що здійснює експорт металопродукції на ринки ЄС. Предметом дослідження є маркетингові заходи підприємства, що діє на зарубіжному ринку та тактика виживання в умовах ринку та низки торговельних обмежень, які забезпечують конкуренти з інших країн. Ціноутворення експортної продукції зазвичай визначається комплексом факторів, які включають в себе різноманітні економічні, політичні, соціокультурні та інші аспекти. Ось деякі з ключових чинників, що впливають на ціноутворення експортної продукції. Витрати на виробництво - вартість виробництва включає в себе витрати на працю, сировину, енергію, технології та інші ресурси. Виробничі витрати є основним фактором визначення експортної ціни. Валютний курс - зміни валютного курсу можуть впливати на ціни експортних товарів. Наприклад, знецінення валюти може зробити експортні товари більш доступними для іноземних покупців. В роботі пропонується механізм, який враховуватиме всі фактори конкуренції та забезпечить підприємству пошук правильного рішення при розробці стратегії виживання на зовнішніх ринках товарів та послуг. uk
dc.description.abstract EN : The relevance of the topic "Pricing of export products in conditions of limited logistics" is extremely important in the conditions of global competition in the market of goods and services, taking into account the actual promotion of export products of Ukraine in foreign markets due to the support of its promotion through the services of international organizations and agencies, and on the other hand - oppression activity of Ukraine due to a number of trade restrictions initiated by organizations that unite competitors of Ukrainian enterprises in the relevant industry markets. The object of the study is an enterprise of the metallurgical industry that exports metal products to EU markets. The subject of the study is the marketing activities of the enterprise operating in the foreign market and the tactics of survival in the market conditions and a number of trade restrictions provided by competitors from other countries. The pricing of export products is usually determined by a set of factors that include various economic, political, socio-cultural and other aspects. Here are some of the key factors influencing the pricing of export products: Production costs - the cost of production includes the costs of labor, raw materials, energy, technology and other resources. Production costs are the main factor in determining the export price. Exchange rate - changes in the exchange rate can affect the prices of export goods. For example, currency depreciation can make export goods more affordable to foreign buyers. The work proposes a mechanism that will take into account all factors of competition and ensure that the company finds the right solution when developing a strategy for survival in foreign markets of goods and services. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ціноутворення uk
dc.subject ціна uk
dc.subject управління uk
dc.subject логістика uk
dc.subject прибуток uk
dc.subject price uk
dc.subject price making uk
dc.subject management uk
dc.subject logistic uk
dc.subject profit uk
dc.title Ціноутворення експортної продукції в умовах обмеженої логістики uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу