ZNU Institutional Repository

Вплив фітнес-програм на показники здоров’я учнів середнього шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Акатьєва, Юлія Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-03-24T05:40:50Z
dc.date.available 2020-03-24T05:40:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1858
dc.description Акатьєва Ю. В. Вплив фітнес-програм на показники здоров’я учнів середнього шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ю. О. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 74 сторінки, 7 таблиць, 4 рисунка, 61 літературне джерело, додатки на 5 сторінках. Мета дослідження – обґрунтувати доцільність упровадження фітнес-програми в урочні форми занять з фізичного виховання учнів старшого шкільного віку з метою покращення здоров’я. Об’єктом даного дослідження є уроки фізичної культури учнів старших класів на яких застосовувалися фітнес-програми. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням, педагогічний експеримент, оцінка функціональних показників, оцінка фізичної працездатності, методи математичної статистики. Аналіз практики фізичного виховання школярів показав недостатність фізичної активності аеробного характеру. Систематичне виконання аеробних вправ сприяє збільшенню доброчинних структурно-функціональних перебудов в організмі й дозволяє говорити про зону кардіотренування на уроці фізичної культури, як про найбільш потужне джерело оздоровчих впливів. Доведено ефективність розробленої фітнес-програми, яка застосовувалася під час уроків фізичної культури з юнаками та дівчатами. Відзначилися суттєві позитивні зміни в показниках морфофункціонального стану організму школярів 15-16 років, підвищився рівень їх фізичної працездатності. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 74 pages, 7 tables, 4 drawings, 61 literary sources, applications for 5 pages. The purpose of the study is to justify the feasibility of introducing a fitness program in the lesson forms of physical education classes for students of senior school age in order to improve health. The object of this study is the physical education lessons of high school students who used fitness programs. Research methods – analysis and generalization of literature on the topic of research, pedagogical observations of physical education, pedagogical experiment, assessment of functional indicators, assessment of physical performance, methods of mathematical statistics. An analysis of the practice of physical education of schoolchildren showed a lack of aerobic physical activity. The systematic performance of aerobic exercises helps to increase charitable structural and functional rearrangements in the body and allows us to talk about the cardio training zone at a physical education lesson as the most powerful source of healing effects. The effectiveness of the developed fitness program, which was used during physical education lessons with boys and girls, is proved. Significant positive changes in the indicators of the morphological and functional state of the body of schoolchildren of 15-16 years old distinguished themselves; their level of physical performance increased. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject загальноосвітня школа uk
dc.subject учні uk
dc.subject старший шкільний вік uk
dc.subject фітнес-програма uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject функціональні показники uk
dc.subject фізична працездатність uk
dc.title Вплив фітнес-програм на показники здоров’я учнів середнього шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics