Інституційний репозитарій ЗНУ

Вивчення впливу здоров’язбережувальних технологій на функціональний стан учнів середнього шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вакула, Андрій Олексійович
dc.date.accessioned 2020-03-24T05:44:27Z
dc.date.available 2020-03-24T05:44:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1860
dc.description Вакула А. О. Вивчення впливу здоров’язбережувальних технологій на функціональний стан учнів середнього шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ю. О. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 60 сторінок, 7 таблиць, 3 рисунки, 61 літературне джерело. Мета дослідження – оцінити ефективність застосування здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховному процесі учнів середнього шкільного віку. Об’єкт дослідження – фізичне виховання учнів середнього шкільного віку. Методи дослідження – аналіз і узагальнення джерел літератури з теми дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням школярів, оцінка показників функціонального стану, оцінка показників фізичної підготовленості, методи математичної статистики. Наприкінці навчального року зафіксовано позитивні зміни за всіма функціональними показниками дівчат. Наприкінці навчального року за показниками фізичної підготовленості зафіксовано позитивні зміни за всіма тестами. Достовірні зміни зафіксовано у швидкості, спритності і силі м’язів брючного пресу. Найбільші позитивні зміни відмічено у показниках індексу Скібінсього (113,33%), пробами Штанге (45,72%) і Генчі (49,96%) і показником ЖЄЛ (34,38%). За показниками фізичної підготовленості найбільший приріст зафіксовано у спритності (91,64%), силі м’язів черевного пресу (28,10%) та силі м’язів рук (16,35%). Результати дослідження були рекомендовані вчителям фізичної культури м.Запоріжжя, які працюють з дівчатами середнього шкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 60 pages, 7 tables, 3 drawings, 61 literary sources. The purpose of the study is to evaluate the effectiveness of the application of health-saving technologies in the educational process of secondary school students. The object of study is the physical education of secondary school students. Research methods – analysis and generalization of literature sources on the research topic, pedagogical observations of the physical education of schoolchildren, assessment of functional state indicators, assessment of physical fitness indicators, methods of mathematical statistics. At the end of the school year, positive changes were recorded in all functional indicators of girls. At the end of the school year, in terms of physical fitness, positive changes were recorded for all tests. Significant changes were recorded in the speed, dexterity and strength of the muscles of the abdominal press. The largest positive changes were noted in the Skibinsky index (113,33%), Stange (45,72%) and Genchi (49.96%) and VC (34,38%). In terms of physical fitness, the largest increase was recorded in dexterity (91,64%), abdominal muscle strength (28,10%) and arm muscle strength (16,35%). The results of the study were recommended to teachers of physical education in Zaporozhye who work with girls of secondary school age. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject школярі uk
dc.subject здоров’язбережувальні технології uk
dc.subject оздоровчі системи uk
dc.subject урок фізичної культури uk
dc.subject функціональні показники uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.title Вивчення впливу здоров’язбережувальних технологій на функціональний стан учнів середнього шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу