Інституційний репозитарій ЗНУ

Бренд-менеджмент як індикатор ефективності сучасного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малюгін, Сергій Олександрович
dc.date.accessioned 2024-01-22T12:41:24Z
dc.date.available 2024-01-22T12:41:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18621
dc.description Малюгін С. О. Бренд-менеджмент як індикатор ефективності сучасного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник М. А. Ажажа. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні засади бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства. Розглянуто особливості бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства. Певна увага приділяється виявленню перспектив і недоліків бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work examines the theoretical and methodological principles of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise. Features of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise are considered. Some attention is paid to identifying the prospects and shortcomings of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject бренд uk
dc.subject бренд-менеджмент uk
dc.subject торгова марка uk
dc.subject реклама uk
dc.subject дохід uk
dc.subject branding uk
dc.subject brand uk
dc.subject brand management uk
dc.subject trademark uk
dc.subject advertising uk
dc.subject income uk
dc.title Бренд-менеджмент як індикатор ефективності сучасного підприємства uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу