ZNU Institutional Repository

Сайти як маркетингова стратегія видавничої діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Савченко, Марія Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-03-24T05:53:04Z
dc.date.available 2020-03-24T05:53:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1862
dc.description Савченко М. В. Сайти як маркетингова стратегія видавничої діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра «Сайти як маркетингова стратегія видавничої діяльності» – основний текст – 62 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 70 джерел. Об’єктом дослідження – сайт найбільшої в Україні інтернет-книгарні «Yakaboo». Предметом дослідження маркетингові стратегії видавничої діяльності. Мета дослідження: комплексний аналіз видавничого сайту як маркетингової стратегії видавничої діяльності. Методи дослідження: є метод аналізу (полягає в детальному аналізі теоретичної бази теми дослідження); метод спостереження (полягає у власному дослідженні сайту як маркетингової стратегії видавничої діяльності); метод опису (послідовна й ґрунтовна характеристика видів і комплексів книжкового маркетингу, а також маркетингових стратегій, які ми побачили на сайті книгарні). Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) окреслити поняття «маркетингу», «стратегії» та «маркетингове забезпечення»; 2) схарактеризувати маркетингові стратегії як складник видавничої діяльності; 3) визначити види стратегій та комплекс книжкового маркетингу; 4) з’ясувати стратегії розвитку видання та її особливості у видавничій сфері; 5) виявити популярність творення негативної реальності у сучасних Українських ЗМІ. 6) проаналізувати сайт українського видавництва як маркетингової стратегії видавничої діяльності. Методологічну і теоретично основу дослідження складають праці, присвячені розгляду соціокультурного простору у сучасних ЗМІ, формуванню медіаресурсами власної віртуальної реальності та використанню популярних медіаманіпуляцій вітчизняних та зарубіжних дослідників В.Я Миронченко, О.Л. Копиленко, О.В. Зернецька, А.Й. Акопов, З.Г. Багиров, Э. О Шпикерман, В. Л. Цвик Наукова новизна одержаних результатів полягає у спробі систематизувати теоретичні дослідження і проаналізувати особливості маркетингових стратегій у видавничій сфері на прикладу сайтів. Сфера застосування: результати дослідження можуть бути використані у професійній діяльності журналістів та редакторів, студентами вищих навчальних закладів як додатковий матеріал під час вивчення окремих розділів курсу «Основи видавничої справи та редагування», «Електронні видання», «Літературне редагування», «Теорії та методика журналістської творчості» тощо, а також при подальшій науковій роботі. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying work on the topicSites as a marketing strategy for publishing. The subject of the study is the site of «Yakaboo», the largest online bookstore in Ukraine. The subject of the study is the marketing strategies of the publication. Purpose of the study: comprehensive analysis of the publishing site as a marketing strategy for the publication. Research methods: - method of analysis (consists in a detailed analysis of the theoretical base of the research topic); - observation method (consists of its own research site as a marketing strategy for publication); - a method of description (consistent and careful characterization of the types and complexes of book marketing, as well as marketing strategies that we saw on the bookstore site). Methodological and theoretical basis of the research are works devoted to the consideration of socio-cultural space in modern media, the formation of media virtual resources of their own virtual reality and the use of popular media manipulations of domestic and foreign researchers V.Ya. Mironchenko, A.L. Kopilenko, OV Zernetska, A.Ya. Akopov, ZG Bagirov, E. O Speakerman, W. L. Zwick. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингові стретегії uk
dc.subject електронні видання uk
dc.subject редакційна політика uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject marketing strategies uk
dc.subject electronic publication uk
dc.subject marketing uk
dc.subject editorial policy uk
dc.title Сайти як маркетингова стратегія видавничої діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics