ZNU Institutional Repository

Особливості змін фізичного розвитку та функціонального стану організму старшокласників під впливом ігор з елементами футболу

Show simple item record

dc.contributor.author Наростовіцин, Вадим Михайлович
dc.date.accessioned 2020-03-24T05:56:50Z
dc.date.available 2020-03-24T05:56:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1864
dc.description Наростовіцин В. М. Особливості змін фізичного розвитку та функціонального стану організму старшокласників під впливом ігор з елементами футболу : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 65 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 65 сторінок, 13 таблиць, 3 рисунка, 70 літературних джерел, містить додатки на 9 сторінках. Мета дослідження – дослідити ефективність впливу ігор з елементами футболу на показники фізичного розвитку, функціональної та фізичної підготовленості школярів старших класів. Об’єкт дослідження – зміст уроків з фізичної культури із застосуванням ігор з елементами футболу. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням учнів, педагогічний експеримент, оцінка показників фізичного розвитку, функціонального стану, фізичної підготовленості, методи математичної статистики. На основі результатів вивчення впливу ігор з елементами футболу на уроках фізичної культури на юнаків 16-17 років показано його ефективність як одного із засобів покращення морфофункціонального розвитку та фізичної підготовленості школярів. Достовірних змін наприкінці навчального року зазнали показники проби Штанге, проби Генчі, індекс Скібінського. Недостовірні зміни відмічені у показниках ЧСС та АТ наприкінці навчального року, проте вони покращилися і є у межах вікової норми. За всіма показниками, що характеризують функціональний стан серцево-судинної системи також відбулися позитивні зміни. Значно зросли наприкінці дослідження показники як загальної, так і спеціальної фізичної підготовленості юнаків. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 65 pages, 13 tables, 3 figures, 70 literature, contains applications on 9 pages. The purpose of the study is to investigate the effectiveness of the impact of games with elements of football on indicators of physical development, functional and physical fitness of high school students. Object of study – the content of lessons in physical education using games with elements of football. Research methods – analysis and generalization of literary sources on the research topic, pedagogical observations of students' physical education, pedagogical experiment, assessment of indicators of physical development, functional state, physical fitness, methods of mathematical statistics. Based on the results of studying the influence of games with elements of football at physical education lessons for young people aged 16-17, its effectiveness is shown as one of the means of improving the morphofunctional development and physical fitness of schoolchildren. Significant changes at the end of the school year were obtained for the Stange test, the Genchi test, and the Skibinsky index. Unreliable changes noted in terms of heart rate and blood pressure at the end of the school year, however, they improved also within the age norm. For all indicators characterizing the functional state of the cardiovascular system, positive changes also occurred. At the end of the study, indicators of both general and special physical fitness of young men significantly increased. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject загальноосвітня школа uk
dc.subject старший шкільний вік uk
dc.subject урок uk
dc.subject футбол uk
dc.subject ігри uk
dc.subject фізичний розвиток uk
dc.subject функціональні показники uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.title Особливості змін фізичного розвитку та функціонального стану організму старшокласників під впливом ігор з елементами футболу uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics