ZNU Institutional Repository

Ефективність фізичної терапії як складової комплексної реабілітації дітей з розладами аутичного спектру

Show simple item record

dc.contributor.author Кравченко, Валерія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-01-24T09:27:33Z
dc.date.available 2024-01-24T09:27:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18674
dc.description Кравченко В. А. Ефективність фізичної терапії як складової комплексної реабілітації дітей з розладами аутичного спектру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 227 "Фізична терапія, ерготерапія" / наук. керівник К. Ю. Бойченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 58 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 58 сторінок, 12 таблиць, 18 рисунків, 63 літературних джерела. Об’єкт дослідження – вплив засобів фізичної терапії на комунікативну активність дітей з розладами аутичного спектру. Мета дослідження – вивчення ефективності застосування засобів фізичної терапії в комплексній реабілітації дітей з розладами аутичного спектру. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел; аналіз медичних карт дітей; методи діагностики комунікативної активності – мотиваційний критерій, емоційний критерій, діяльнісний критерій; методи математичної статистики. Для дітей з розладами аутичного спектру спеціалізованих груп Дитячого навчального закладу характерним є наявність типових проблем у спілкуванні та особливостей функціонування цих дітей у природному для них середовищі (у власній родині), які хвилюють батьків та потребують, на їх думку, фахового втручання. Застосування сенсорно-інтегративної терапії в корекційно-реабілітаційній програмі серед дітей з розладами аутичного спектру в умовах Дитячого садочку приватного типу забезпечило поліпшення показників комунікативної активності, що є ознакою оптимізації та збільшення адаптивної поведінкової реакції в спілкуванні, і дозволяє рекомендувати дану програму для практичного використання при роботі з даним контингентом дітей. uk
dc.description.abstract EN : Thesis – 58 pages, 12 tables, 18 drawings, 63 literary sources. The object of the study is the influence of sensory-integrative therapy on the communicative activity of children with autism spectrum disorders. The purpose of the study is to study the effectiveness of the use of sensory-integrative therapy in the correction and rehabilitation of children with autism spectrum disorders in the conditions of the Children's Educational Institution. Methods of research – analysis and synthesis of literary sources; analysis of children’s medical cards; methods of diagnostics of communicative activity – motivational criterion, emotional criterion, activity criterion; methods of mathematical statistics. For children with autism spectrum disorders of specialized groups of the Children’s Educational Institution, typical problems in communicating and the peculiarities of functioning of these children in their natural environment (in their own family) that concern their parents and need, in their opinion, professional intervention are characteristic. The use of sensory-integrative therapy in the correctional-rehabilitation program among children with autism disorders in the conditions of the Kindergarten of the combined type provided improvement of the indicators of communicative activity, which is a sign of optimization and increase of the adaptive behavioral reaction in communication, and allows to recommend this a program for practical use when working with this contingent of children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject розлади аутичного спектру uk
dc.subject діти uk
dc.subject комунікативна активність uk
dc.subject сенсорно-інтегративна терапія uk
dc.subject корекційно-реабілітаційний супровід uk
dc.subject дитячий навчальний заклад uk
dc.title Ефективність фізичної терапії як складової комплексної реабілітації дітей з розладами аутичного спектру uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics