Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості подолання водобоязні дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нишпора, Павло Дмитрович
dc.date.accessioned 2024-01-24T13:24:20Z
dc.date.available 2024-01-24T13:24:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18683
dc.description Нишпора П. Д. Особливості подолання водобоязні дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Тищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 60 сторінок, 6 таблиць, 4 рисунки, 50 літературних джерел. Мета дослідження – вдосконалити зміст навчання плавання щодо подолання водобоязні в дітей молодшого шкільного віку за допомогою інноваційних засобів. Об’єкт дослідження – навчання плавання дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – методика подолання водобоязні в дітей молодшого шкільного віку за допомогою інноваційних засобів. Суб’єкт дослідження – діти молодшого шкільного віку, які відвідують плавальний басейн «Спартак-КПУ» м. Запоріжжя. Методи дослідження – теоретичний аналіз, синтез, узагальнення науково-методичної літератури, інформації в мережі Інтернет; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. На основі отриманих експериментальних даних обґрунтована розроблена методика подолання водобоязні в дітей молодшого шкільного віку за допомогою інноваційних засобів. Значне зростання оцінок у анкетуванні та тестах після завершення програми свідчить про її ефективність. Різниця у початкових і кінцевих оцінках ілюструє, що діти реагують на воду по-різному, що підкреслює необхідність індивідуального підходу у роботі з дітьми, які мають водобоязнь. Підвищення оцінок у психологічних опитуваннях та зворотньому зв'язку від дітей після програми свідчить про позитивні зміни у їхньому емоційному стані і ставленні до води. uk
dc.description.abstract EN : Thesis consists of 60 pages, 6 tables, 4 figures, 50 references. The aim of the research is to improve the swimming teaching content regarding the overcoming of aquaphobia in younger school-aged children through innovative means. The aim of the research is to improve the swimming teaching content regarding the overcoming of aquaphobia in younger school-aged children through innovative means. Research object: swimming training of younger school-aged children. Research Subject: the methodology of overcoming aquaphobia in younger school-aged children through innovative means. Research participants: younger school-aged children attending the "Spartak-KPU" swimming pool in Zaporizhzhia. Research methods – theoretical analysis, synthesis, generalization of scientific-methodical literature, Internet information; pedagogical observation; pedagogical testing; pedagogical experiment; methods of mathematical statistics. The developed methodology for overcoming aquaphobia in younger school-aged children through innovative means has been substantiated based on the obtained experimental data. A significant increase in scores in surveys and tests after the completion of the program indicates its effectiveness. The difference in initial and final scores illustrates that children react to water differently, highlighting the need for an individualized approach in working with children who have aquaphobia. An increase in scores in psychological questionnaires and feedback from children after the program indicates positive changes in their emotional state and attitude towards water. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject водобоязнь uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject засоби навчання uk
dc.title Особливості подолання водобоязні дітей молодшого шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу